تصاویر واقعی گلکسی S23 FE منتشر شد؛ مشابه دیگر گوشی های سامسونگ

به گزارش کتاب ارزان، سامسونگ میخواهد تا چند ماه آینده از گوشی گلکسی S23 FE رونمایی کند و تقریبا تمام ویژگی های آن فاش شده است. حالا به لطف رگولاتوری TENAA در چین، حالا می توانیم بر اساس تصاویر واقعی فاش شده با قاطعیت زیادی به طراحی این گوشی هم بپردازیم.

تصاویر واقعی گلکسی S23 FE منتشر شد؛ مشابه دیگر گوشی های سامسونگ

همانطور که در این تصاویر می توانید ببینید، این گوشی هم شباهت زیادی به دیگر گوشی های سری گلکسی A سامسونگ دارد که گوشی های موردنظر هم در کل مبتنی بر زبانی طراحی نو سامسونگ هستند. در این زبان طراحی، دوربین ها به طور مجزا بر روی پنل پشتی قرار دارند، گوشه های بدنه گرد است و حفره نمایشگر هم در مرکز بخش فوقانی واقع شده است.

در خصوص معینات گلکسی S23 FE هم باید بگوییم که این گوشی از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 بهره می برد و انرژی این گوشی از طرف باتری 4370 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که البته در تبلیغات به عنوان باتری 4500 میلی آمپر ساعتی معرفی خواهد شد. در کنار چیپست هم قرار است 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار بگیرد.

دوربین های استفاده شده در این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری تشکیل شده است. برای ثبت عکس های سلفی می توانید از دوربین 10 مگاپیکسلی بهره ببرید و سنسور اثر انگشت هم زیر نمایشگر واقع شده است.

هنوز معین نیست که این گوشی در چه تاریخی رونمایی می گردد ولی با توجه به افزایش تعداد گزارش ها و تصاویر مربوط به این گوشی، ممکن است تا چند هفته آینده این گوشی رسما معرفی گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2319

به "تصاویر واقعی گلکسی S23 FE منتشر شد؛ مشابه دیگر گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی گلکسی S23 FE منتشر شد؛ مشابه دیگر گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید