آخرین اخبار از هواپیمای مفقود مالزی

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: مقامات مالزی در گزارش تازه ای تایید کردند که هنوز هیچ اثری از لاشه هواپیمای مفقودشده این کشور پیدا نشده است.

آخرین اخبار از هواپیمای مفقود مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، مقامات مالزی با رد خبر پیدا شدن بخشی از لاشه این هواپیما اظهار کردند: آنالیز و جستجو برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه در حال اجرا است.

شبکه خبری بی بی سی نیز گفت که مقامات مالزی موضوع ربوده شدن هواپیما را محتمل دانستند.

این در حالی است که یکی از بالگردهای امداد و نجات ویتنام روز گذشته از پیدا شدن یکی از درهای هواپیمای بوئینگ 777 خبر داده بود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی منتشر کرد که همچنین پرسش ها در خصوص چگونگی سوار شدن دو نفر از مسافران این هواپیما با استفاده از پاسپورت های جعلی به قوت خود باقی است.

پلیس بین الملل با تایید دریافت گزارش هایی از به سرقت رفتن این پاسپورت ها گفت: پیش از بلند شدن هواپیما از فرودگاه کوالالامپور هیچ مقام مسئولی اطلاعات موجود در خصوص پاسپورت های به سرقت رفته را آنالیز نکرده بود.

با وجود آنکه بیش از دو روز از ناپدید شدن این هواپیما می گذرد دقایق پایانی ناپدید شدن آن همچنان مبهم است. این هواپیما در فاصله مالزی و ویتنام ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داد.

منبع:ایسنا

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 331

به "آخرین اخبار از هواپیمای مفقود مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از هواپیمای مفقود مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید