آیا چینی ها در ایران خانه می سازند؟

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، در بند سوم برنامه 25 ساله ایران و چین درباره ساخت بزرگراه، خط آهن و اتصالات دریایی به منظور ارتقای نقش ایران در ابتکار کمربند-جاده پیشنهاد شده است. آیا ممکن است چینی ها در ساخت مسکن ایرانی ها هم مشارکت داشته باشند؟

آیا چینی ها در ایران خانه می سازند؟

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در همین حال رئیس اتاق مشترک ایران و چین در پاسخ به این پرسش که آیا چینی ها در ایران خانه می سازند؟ به خبرنگاران گفت: چین قرار نیست در ساخت و ساز مسکن در ایران مشارکت کند. در برنامه 25 ساله ایران و چین درباره ساخت و سازهای بخش های عمرانی صحبت هایی شده است اما این ساخت و سازها به معنای ساخت مسکن نیست.

مجیدرضا حریری اضافه کرد: یکی از مزایای قرارداد 25 ساله ایران و چین توسعه ساخت و ساز از جمله ساخت فرودگاه، راه آهن، اتوبان و بنادر است. یعنی قرار است برای گسترش زیرساخت های عمرانی تکنولوژی از چین وارد ایران نمایند.

او اظهار کرد: احتیاجی نیست که چینی ها در بخش مسکن ایران مشارکت نمایند؛ چرا که ساخت و سازهای مسکن در ایران صنعتی نیست که به خاطر آن شرکت های عظیم چینی با تکنولوژی بالا وارد ایران شوند. ساخت و ساز خانه در ایران به شیوه سنتی انجام می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1136

به "آیا چینی ها در ایران خانه می سازند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا چینی ها در ایران خانه می سازند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید