احمدی: مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن تایلند برای کمانداران ایران تازگی داشت

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: در مسابقات داخل سالن تایلند رکوردهای خوبی ثبت کردیم اما این مسابقات برای بچه ها تازگی داشت و آنها از نظر روحی و روانی دچار مشکل شدند.

احمدی: مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن تایلند برای کمانداران ایران تازگی داشت

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مجید احمدی در گفت وگو با خبرنگارورزشی خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی کامپوند برای حضور در مسابقات دنیای داخلی سالن گفت: مرحله سوم مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن حدود 20 روز دیگر در فرانسه برگزار می گردد که از اهمیت زیادی برخوردار است. سطح این مرحله بسیار بالاست و شرکت کنندگان زیادی از سراسر دنیا در آن حضور دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: مرحله چهارم این مسابقات نیز در آمریکا برگزار می گردد و کارهای لازم برای اخذ ویزا اجرا شده و به وسیله سفارت آمریکا در ارمنستان اقدام نموده ایم.

سرمربی تیم ملی کامپوند کشورمان تاکید نمود: در مرحله سوم و چهارم این مسابقات تنها تیم مردان اعزام می گردد و در بخش کامپوند بانوان تیمی به فرانسه و امریکا اعزام نمی گردد.

وی در مورد مرحله دوم این رقابت ها در تایلند گفت: در مرحله دوم این مسابقات در تایلند فرصت کمی داشتیم اما با توجه به اینکه بچه ها از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته بودند از آمادگی خوبی برخوردارد بودند. در مسابقات 18 متر داخل سالن شرایط متفاوت است و ما رکوردهای خوبی ثبت کردیم اما برای بچه ها این مسابقات تازگی داشت و آنها از نطر روحی و روانی دچار مشکل شدند. اسماعیل عبادی در مرحله اول 4 تیرش شکست و باعث افت روحی وی شد. در کل تجربه خوبی بود و امیدواریم در فرانسه نتیجه خوبی بگیریم.

احمدی در خاتمه گفت: با این شرایط سردی و آلودگی هوا تمرین در تهران سخت است و فدراسیون اقدام نموده تا تمرینات بچه ها در مناطق آزاد چابهار پیگیری گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 486

به "احمدی: مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن تایلند برای کمانداران ایران تازگی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن تایلند برای کمانداران ایران تازگی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید