ادامه روابط تجاری واشنگتن- پکن از نگاه ترامپ: شاید بشود، شاید نشود!

به گزارش کتاب ارزان، رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که ممکن است روابط تجاری ایالات متحده با چین ادامه یابد و این امکان نیز وجود دارد که روابط تجاری با این کشور دیگر میسر نباشد.

ادامه روابط تجاری واشنگتن- پکن از نگاه ترامپ: شاید بشود، شاید نشود!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت که ممکن است روابط تجاری ایالات متحده با چین را ادامه دهد و هم چنین ممکن است ادامه روابط تجاری با چین میسر نباشد.

ترامپ پیش از این تهدید نموده بود که در صورت عدم تحقق فاز یک توافق نامه تجاری میان آمریکا و چین مبنی بر خرید 200 میلیارد دلاری کالا ها و خدمات ایالات متحده توسط چین در طی دو سال آینده، تمام معاملات تجاری با چین را فسخ خواهد نمود.

رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا پکن به تعهدات خود در توافق نامه ماه ژانویه میان ایالات متحده و چین عمل خواهد نمود یا خیر، گفت: آینده توافق نامه تجاری میان ایالات متحده و چین نامشخص است.

او اضافه کرد: اطلاعات مربوط به این توافق نامه در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

ترامپ هم چنین گفت: باید ببینیم که چه اتفاق خواهد افتاد و چه توافقی حاصل خواهد شد.

وی اظهار داشت: چین متعهد شده است 250 میلیارد دلار از محصولات ما را خریداری کند. آن ها تا به امروز حتی دو سنت هم از محصولات ما را خریداری ننموده اند. آن ها نمی خواهند از ما چیزی بخرند. آن ها از مزایای کشور ما بهره برده اند. چینی ها مجبور به خرید از ما هستند و اگر این کار را نکنند، ما معامله تجاری با چین را فسخ خواهیم کرد. بسیار ساده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1024

به "ادامه روابط تجاری واشنگتن- پکن از نگاه ترامپ: شاید بشود، شاید نشود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه روابط تجاری واشنگتن- پکن از نگاه ترامپ: شاید بشود، شاید نشود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید