مشاهیر علمی، ادبی و سیاسی و هنری کانادا

به گزارش کتاب ارزان، روبرتا بندار اولین زن فضانورد کانادایی بوده که در زمینه تخصص مغز و اعصاب به فضا رفته است. او در جامعه تجاری و علمی و پزشکی یک سخنران مشهور است. هریت برکس اولین زن فیزیکدان هسته ای کانادایی محسوب می گردد که تمرکز اصلی وی بر روی مواد رادیو اکتیویته بوده و شهرت این فرد بسیار زیاد است. اورسولا مارتیوس یک متالوژیست و فیزیکدان محقق محسوب می گردد و البته نویسنده و مدرس کانادایی- آلمانی است که بیش از 40 سال در دانشگاه تورنتو تدریس نموده است.

مشاهیر علمی، ادبی و سیاسی و هنری کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آلیس اولین اولین زن زمین شناس کانادایی است که در خصوص سنگ ها و فسیل های مختلف تحقیقات گسترده ای انجام داده است. مود لئونورا منتن یک پزشک دانشمند کانادایی است که در زمینه آنزیم های سینتیک و هیستوشیمی فعالیت های گسترده ای انجام داده است و تحقیقات وی توانسته به رشد فضای شیمی کشور بسیار تأثیرگذار باشد.

هلن رینولدز بلیا اولین زمین شناس کانادایی محسوب می گردد که در عصر پالئوزویک توانسته شهرت زیادی برای خود کسب نماید و سیلویا اولگا از فیزیکدانان پزشکی کانادایی محسوب می گردد و ایرنه آیاکو اوچیدا محقق سندرم داون بوده و بر روی دوقلوها و بچه هایی که به این بیماری دچار شده اند سالها به مطالعه پرداخته است او به ارتباط بین اشعه ایکس و نقایص مادرزادی پی برده است.

شارلوت فرونز فیشر از دانشمندان ریاضی و کامپیوتر کاربردی محسوب می گردد که در خصوص ساختار اتم توانسته به رتبه خوبی دست یابد. او پیش گویی هایی جالبی در زمینه یون های منفی کلسیم از خود نشان داده است.

انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 743

به "مشاهیر علمی، ادبی و سیاسی و هنری کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهیر علمی، ادبی و سیاسی و هنری کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید