از سرگیری لیگ برتر خطر دارد ، قهرمانی دغدغه فعلی لیگ ایران نیست

به گزارش کتاب ارزان، پیشکسوت استقلال می گوید مسئولان لیگ برتر فوتبال ایران در صورت از سرگیری باید تمامی جنبه های بهداشتی را رعایت نمایند.

از سرگیری لیگ برتر خطر دارد ، قهرمانی دغدغه فعلی لیگ ایران نیست

به گزارش خبرنگاران ؛ اکنون فوتبال ایران به دو نیم شده، یک عده می گویند لیگ برتر دوباره شروع گردد یک عده دیگر می گویند خیر.

بعضی کرونا را بهانه می نمایند و بعضی هم واقعا از شیوع مجددا آن بابت از سرگیری لیگ نگرانند. به هر حال هر کسی نظر خودش را دارد.

محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با اینکه موافق یا مخالف از سرگیری لیگ برتر فوتبال ایران است یا خیر به خبرنگاران گفت: بحث سلایق شخصی را کنار بگذاریم. پرسپولیسی ها دلشان می خواهد لیگ ادامه پیدا کند و بعضی از تیم ها نمی خواهند. هر کسی دلایل خودش را دارد. ما به نظرات شخصی کاری نداریم. باید صلاح را در نظر بگیریم و بر اساس آن عمل کنیم.

وی عنوان نمود: صلاح جمعی یعنی اینکه باید آنالیز کنیم آیا برگزاری مجدد لیگ برتر در این شرایط به صلاح افراد جامعه هست یا خیر. دراینباره باید از هیاهو دوری کنیم و فقط به منطق بپردازیم. منطق راه درست را به ما نشان می دهد. در صورتی که کوچک ترین اغماضی نسبت به آن داشته باشیم تصمیم اتخاذ شده درست نخواهد بود.

این پیشکسوت در پاسخ به این پرسش که آیا موافق این قضیه هست که با اعلام نیمه تمام ماندن لیگ پرسپولیس قهرمان گردد یا خیر گفت: پاسخ به این پرسش دغدغه فوتبال ما نیست. دغدغه ما این است که برگزاری لیگ آیا خطر به همراه دارد یا خیر. اگر به دنبال نظر شخصی من هستید باید بگویم بله، خطر دارد. الان کرونا از گوشه و کنار شهر بیرون می زند. فوتبال ریسک است و به نظرم باید بسیار مراقب بود.

نوازی اضافه کرد: فوتبال به اندازه کافی دردسر دارد، نباید آن را با حاشیه های بی جهت خراب تر کنیم. باید به اصل فوتبال بپردازیم اما بعضی اصرار دارند روی حاشیه هایش مانور دهند چون برایشان منفعت رقم می زند. این خیلی بد است بعضی افراد اینچنین به دنبال منافع خود هستند و می خواهند به هر شکل ممکن به این منافع برسند. اسم نمی برم چون تا بوده همین شرایط در فوتبال ما وجود داشته.

وی درباره برگزاری فوتبال بدون تماشاگر گفت: واقعا به نظر شما فوتبال بدون تماشاگر معنایی دارد؟ فوتبال بدون هوادارانش هیچ چیز نیست. اصلا اصلی ترین انگیزه موجود در فوتبال تماشاگرانش هستند. محروم شدن فوتبال از این سرمایه بزرگ اتفاقی است که تقریبا تمام هیجان موجود در فوتبال را از بین می برد.

نوازی در سرانجام گفت: به درست یا غلط بودن از سرگیری فوتبال کاری ندارم اما امیدوارم در صورت از سرگیری مجدد فوتبال همه از شر ویروس کرونا در امان باشند و کوچک ترین خطری آنها را تهدید نکند. در صورتی که دیدارها شروع شد مسئولان باید به دقت تمامی جنبه های بهداشتی را رعایت نمایند و کوچک ترین کم کاری در این فرایند اتفاق نیفتد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1049

به "از سرگیری لیگ برتر خطر دارد ، قهرمانی دغدغه فعلی لیگ ایران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری لیگ برتر خطر دارد ، قهرمانی دغدغه فعلی لیگ ایران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید