اضافه کاری تیرماه برخی کارگران هفت تپه واریز نشده است

به گزارش کتاب ارزان، کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: فیش های حقوقی و اضافه کاری تیرماه حدود 700 نفر از کارگران هفت تپه که فعالان کارگری را نیز شامل می شود، هنوز از سوی کارفرمای شرکت صادر نشده است.

اضافه کاری تیرماه برخی کارگران هفت تپه واریز نشده است

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: روز گذشته، 11 مهرماه کارفرمای شرکت اقدام به صدور فیش های حقوقی تیرماه کارکنان شرکت کرد و امروز نیز فیش های اضافه کاری تیرماه کارگران صادر شد، اما فیش های برخی بخش ها همچون بازرگانی، زیربنایی، تجهیزات مکانیکی و چندین قسمت دیگر که حدودا 700 نفر می شوند، تا به حال صادر نشده است.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اضافه کرد: این موضوع شامل فعالان کارگری شرکت شده و برای آنان هیچ نوعی فیشی اعم از اضافه کاری و حقوق پایه تیرماه صادر نشده است و آنطور که به نظر می رسد، قرار نیست فیشی بر این مبنا برای آنان صادر شود و از پرداخت اضافه کاری محروم شدند.

این کارگر شرکت هفت تپه اظهار کرد: در جلسه اخیری که با حضور نمایندگان کارگری و مسئولان اجرایی و قضایی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، قرار بر این شده که حقوق های معوق مرداد ماه و اضافه کاری تیرماه تا 15 مهرماه پرداخت شود، اما این اقدام تا به الان صورت نگرفته و فعالان کارگری خواستار پرداخت اضافه کاری های خود هستند.

وی یادآور شد: به نظر می رسد کارفرمای شرکت با عدم پرداخت این مطالبات به دنبال سنگ اندازی در فرایند فسخ قرارداد خود است چرا که نمایندگان مجلس اعلام کردند طی 45 روز او، خلع ید می شود، اما اکنون، کارفرما با عدم پرداخت حقوق ها و اضافه کاری ها به دنبال راه انداختن اعتراضات کارگری در هفت تپه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1280

به "اضافه کاری تیرماه برخی کارگران هفت تپه واریز نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه کاری تیرماه برخی کارگران هفت تپه واریز نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید