اعلام آمادگی خیّران هرمزگانی برای مشارکت در پروژه های عمرانی میراث فرهنگی و گردشگری

به گزارش کتاب ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: پس از انتشار مشخصات پروژه های عمرانی پیش بینی شده سال 98، خیّران برای مشارکت در این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی خیّران هرمزگانی برای مشارکت در پروژه های عمرانی میراث فرهنگی و گردشگری

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند گفت: این اداره کل پروژه های عمرانی تعریف شده سال 98 را با ذکر شماره، عنوان، مشخصات و محل اجرای آن به منظور نظارت و مشارکت مردم منتشر نموده است و در این راستا خیران برای مشارکت در این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.

او با اشاره به اینکه تاکنون 15 پروژه گردشگری و چهار پروژه در حوزه میراث فرهنگی تعریف و اعلام شده است، اضافه نمود: ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان قشم شامل روستاهای صلخ، طبل، سهیلی، گوران و دهخدا و در بندرعباس شامل سیخوران، قلم سرخا و جزیره هرمز، در شهرستان بندرخمیر روستای دریخا و آبگرم سیاه کش، در شهرستان بندرلنگه آبگرم خصت، در شهرستان میناب ساحل تیاب، در شهرستان پارسیان بوچیر و در شهرستان رودان روستای زیارتعلی است.

برومند توضیح داد: پروژه های عمرانی میراث فرهنگی شامل قلعه های مغویه در بندرلنگه، هشنیز در پارسیان و هزاره میناب و برکه های باران در بندرعباس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان بر استفاده از تمام ظرفیت ها در راستای توسعه گردشگری استان تاکید نمود و اضافه نمود: تا حد امکان زمینه های مشارکت و همیاری خیران و سایر دستگاه ها را برای توسعه گردشگری و حفظ آثار تاریخی فراهم خواهیم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 584

به "اعلام آمادگی خیّران هرمزگانی برای مشارکت در پروژه های عمرانی میراث فرهنگی و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی خیّران هرمزگانی برای مشارکت در پروژه های عمرانی میراث فرهنگی و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید