اعلام جزئیات ویژه برنامه تحویل سال 1400 علی ضیا خبرنگاران

به گزارش کتاب ارزان، علی ضیا از 28 اسفند ویژه برنامه تحویل سال 1400 شبکه یک را با آیتم های گوناگون و حضور چهره های شناخته شده اجرا می نماید.

اعلام جزئیات ویژه برنامه تحویل سال 1400 علی ضیا خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در حالی که سال جاری بنا بود دوره جدید از طرح انتخاب چهره مردمی توسط برنامه فرمول یک اجرا گردد، شیوع ویروس کرونا این بار هم برگزاری این طرح را لغو کرد. از این رو در حالی که بنا بود فرمول یک پس از غیبتی 10 روزه در اسفند ماه برای معرفی بهترین چهره های مردمی به آنتن بازگردد، فعلا به روال سابق در حال پخش است و عوامل همزمان مشغول پیش فراوری ویژه برنامه تحویل سال 1400 هستند.

فرمول 1400 یکی از آیتم های نوستالژیک ویژه برنامه تحویل سال است که در آن خوانندگانی، چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی آهنگ های قدیمی شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند.

در آیتم دهه هشتادی دهه هفتادی این ویژه برنامه با جوان ها تبادل نظر شده و از آنجایی که عید سال جاری با میلاد امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) مصادف شده است، آیتم های برادرانه ای برای پخش در برنامه فراوری شده مثلا چهره ای، چون میثم درویشان پور با برادرش مهمان فرمول یک و تبادل نظری فان برنامه شده اند.

در آیتمی دیگر علی ضیا با فوتبالیست هایی، چون علیرضا جهانبخش و شجاع خلیل زاده به صورت تصویری تبادل نظر نموده است. همچنین با حضور حامد همایون، قطعه ای از این خواننده با لب خوانی فوتبالیست های قدیمی اجرا و ضبط شده است.

فرمول کمدی همچنان در ویژه برنامه تحویل سال نیز با حضور کمدین ها فضای شادی را برای مخاطبان رقم می زند. فریبا نادری، محمد نادری و سیما تیرانداز نیز از چهره هایی هستند که استندآپ کمدی اجرا می نمایند.

همچنین ضیا نیز روی آنتن زنده برنامه میزبان چهره های مختلف هنری و ورزشی است و البته از حضور چهره های مردمی تاثیرگذار نیز بهره خواهد برد.

این برنامه در سه قسمت شب های 28 و 29 اسفند ساعت 22:15 و روز 30 اسفند از ساعاتی پیش از تحویل سال به صورت زنده پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1580

به "اعلام جزئیات ویژه برنامه تحویل سال 1400 علی ضیا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات ویژه برنامه تحویل سال 1400 علی ضیا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید