افتتاح طرح های بازرسی سلامت در 5 نقطه خروجی گیلان

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: طرح بازرسی سلامت استان همزمان با کشور در پنج نقطه خروجی استان و برخی شهرها افتتاح شد.

افتتاح طرح های بازرسی سلامت در 5 نقطه خروجی گیلان

مهدی ولی پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این طرح با حضور امدادگران و نجاتگران و داوطلبین جوان جمعیت هلال احمر و کارکنان مرکز بهداشت، اورژانس و نیروی انتظامی در خروجی های استان مستقر و نسبت به تب سنجی، پایش و غربالگری خودروها اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تاکید بر پایش سرنشینان خودروها در مبادی خروجی استان اظهار کرد: در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری، فرد مورد نظر با هماهنگی اورژانس جهت قرنطینه به مراکز درمان منتقل می شود.

ولی پور از واگذاری مسئولیت برپایی و نظارت بر اکیپ های بازرسی سلامت از سوی وزیر بهداشت به جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: طی حکمی مسئولیت برپایی و نظارت بر اکیپ های بازرسی سلامت مستقر در خروجی استان ها از سوی وزیر بهداشت به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، یادآور شد: با توجه به ایام نوروز از سفر به استان گیلان اکیدا خودداری و به دستورات و ابلاغیه های وزارت بهداشت توجه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 895

به "افتتاح طرح های بازرسی سلامت در 5 نقطه خروجی گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح طرح های بازرسی سلامت در 5 نقطه خروجی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید