افزایش شمار قربانیان گرمای کانادا به 18 تن

به گزارش کتاب ارزان، شمار قربانیان موج گرمایی که طی شش روز اخیر جنوب ایالت کبک کانادا را فرا گرفته به دست کم 18 تن افزایش یافت.

افزایش شمار قربانیان گرمای کانادا به 18 تن

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این موج گرما که از آدینه هفته گذشته شروع شد، شدیدترین گرمای ثبت شده در ایالت کبک طی دهه های گذشته به حساب می آید.

مقامات مونترآل دیروز (چهارشنبه) از افزایش شمار قربانیان گرما در این شهر به 12 تن اطلاع دادند. پنج تن دیگر نیز در دیگر شهرهای شرقی کبک و یک تن دیگر در شهر لاوال این ایالت قربانی این موج ناگهانی گرما شده اند.

بیشتر قربانیان را افرادی تشکیل می دادند که به بیماری های مختلف مبتلا بوده و از تهویه مطبوع در منازل خود برخوردار نبوده اند.

دولت کانادا ضمن صدور هشدارهایی در ارتباط با موج گرما، دمای هوای مونترآل را در روز چهارشنبه 34 درجه سانتی گراد اعلام نموده و از ادامه این فرایند در روز پنج شنبه اطلاع داد.

هشدارهای گرمایی برای بسیاری از شهرهای دیگر کانادا از جمله اونتاریو، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک نیز صادر شده است.

مقامات محلی اقدامات بسیاری برای مقابله با گرمازدگی شهفرایندان انجام داده اند که از آن ها می توان به گشودن استخرها و مناطق دارای تهویه مطبوع برای عموم مردم، توزیع آب و سرکشی به مناطق آسیب پذیر اشاره نمود.

به گزارش تایم، این موج گرمای شدید هفته گذشته به ایالات متحده آمریکا نیز رسیده و انتظار می رود این فرایند امروز (پنج شنبه) هم ادامه یابد.

منبع: ایسنا

منبع: خبر فوری
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 793

به "افزایش شمار قربانیان گرمای کانادا به 18 تن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار قربانیان گرمای کانادا به 18 تن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید