امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و گردشگری، مونسان: مشترکات زیادی بین وزارت ورزش و گردشگری وجود دارد

به گزارش کتاب ارزان، در دومین روز از هفته تربیت بدنی با حضور مسعود سلطانی فر و علی اصغر مونسان ️مراسم امضا تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و گردشگری، مونسان: مشترکات زیادی بین وزارت ورزش و گردشگری وجود دارد

برای سفر با قیمت تور پوکت تابستان 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

علی اصغر مونسان روز یکشنبه پس از امضا تفاهم نامه توریسم ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: بخش توریستی ورزشی در جهان مهم است و با توجه به فرابخشی بودن آن به همکاری همه نهادها احتیاج داریم.

وی ادامه داد: یکی از بخش های مهم توریستی، توریسم ورزشی است که باید از این ظرفیت استفاده گردد. توریستی هم اشتغال آفرین است و ارزآوری دارد و توریسم ورزشی می تواند در درآمدهای ارزی یاری کننده باشد. با فعال کردن این بخش، توریسم ورزشی تقویت می گردد. رویدادهای مهمی در توریستی ورزشی است که با فعال کردن آن امیدواریم به ارزآوری و توریست خارجی یاری کنیم.

مونسان گفت: در دولت تدبیر ورزش و توریستی پیروز عمل کردند. 2 هزار و دویست واحد بومی گردی و چندین هتل افتتاح طی این مدت به بهره برداری رسید.

وزیر میراث فرهنگی، گفت: در حوزه ورزش هم تعداد استادیوم ها افزایش یافت و زیر ساخت های خوبی در 2 وزارت توریستی و ورزش وجود دارد که امیدواریم از این طریق رویدادهای جهانی را توسعه دهیم. توسعه بیشتر در توریستی به توریسم ورزشی هم یاری بیشتری می نماید.

منبع: گردشبان
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1311

به "امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و گردشگری، مونسان: مشترکات زیادی بین وزارت ورزش و گردشگری وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و گردشگری، مونسان: مشترکات زیادی بین وزارت ورزش و گردشگری وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید