انصراف هتل آپارتمان داران مشهد از عدم ارائه خدمات به گردشگران

به گزارش کتاب ارزان، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: هتل آپارتمان داران مشهد خلاف تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم ارائه خدمات در ایام نوروز به دلیل مسائل مالیات بر ارزش افزوده، منصرف شده و در ایام نوروز به زائران و گردشگران خدمات ارائه می نمایند.

انصراف هتل آپارتمان داران مشهد از عدم ارائه خدمات به گردشگران

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

محمد قانعی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: هم اکنون حدود 50 درصد رزروهای مربوط به ایام عید نوروز در هتل های مشهد صورت گرفته است. جای خالی برای رزروهای آنلاین در هتل های مشهد و حتی مراجعه حضوری مردم وجود داشته و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی تأکید کرد: برای نوروز سال 96 هیچگونه افزایش بهایی برای اقامت در هتل های مشهد در نظر گرفته نشده و همچنان قیمت های سال گذشته اعمال می گردد.

قانعی اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی پیش بینی می گردد که میزان اشغال هتل ها در نوروز سال 96 به بالای 70 درصد رسیده و برای هفته دوم عید نوروز نیز بین 30 تا 50 درصد تخفیف برای هتل ها در نظر گرفته می گردد.

وی با اشاره به مشکلاتی که هتل آپارتمان داران برای مالیات بر ارزش افزوده خود داشتند، اعلام کرد: این افراد اعتراضاتی برای نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده خود داشتند که قصد آنها تعطیلی واحدها در ایام عید نوروز بود که با برگزاری جلسه و بعضی از اقدامات آنها را از این تصمیم منصرف کردیم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: هتل آپارتمان ها در مشهد نیز برای پذیرش مسافران به اندازه کافی جای خالی داشته و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 939

به "انصراف هتل آپارتمان داران مشهد از عدم ارائه خدمات به گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف هتل آپارتمان داران مشهد از عدم ارائه خدمات به گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید