اولین واکنش دولت به حادثه نطنز، صالحی: اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران : رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نظنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای از یک سو و مذاکرات پیروز برای برطرف تحریم های ظالمانه است.

اولین واکنش دولت به حادثه نطنز، صالحی: اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست

به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی اکبر صالحی با اشاره به حادثه امروز در سایت شهید احمدی روشن نطنز گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نظنز انجام شد نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای از یک سو و مذاکرات پیروز برای برطرف تحریم های ظالمانه است.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: در روز ملی فناوری هسته ای آخرین دستاوردهای دانشمندان جوان و پرتلاش کشور به نمایش گذاشته شد و همزمان نیز چشم انداز برطرف تحریم ها کاملا آشکار شد.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته ای حق خود را برای اقدام علیه عاملین و آمرین و مباشرین محفوظ می دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1615

به "اولین واکنش دولت به حادثه نطنز، صالحی: اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش دولت به حادثه نطنز، صالحی: اقدام مذبوحانه در نظنز جلوگیری از مذاکرات برای برطرف تحریم هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید