اگر کی روش توافق نکرده بود، واکنش نشان می داد

به گزارش کتاب ارزان، مگر می شود یک طرف قرارداد بحث تمدید قرارداد را مطرح کند اما دیگری هیچ واکنشی از خود نشان ندهد؟

اگر کی روش توافق نکرده بود، واکنش نشان می داد

به گزارش خبرنگاران ، تمرینات تیم ملی از پانزدهم مهر در تهران و در زمین پژوهشگاه آغاز می شود و لیست تیم ملی هم بعد از بازی های حذفی به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.همچنین قرار است تیم ملی در روزهای 19 یا 20 و 24 مهر در استادیوم آزادی دو بازی دوستانه انجام دهد.در این میان بازی با بولیوی قطعی شده و این بازی 24 مهر برگزار می شود.مذاکرات فدراسیون فوتبال برای انتخاب حریف دوم هم ادامه دارد و این بازی قرار است 19 یا 20 مهر برگزار شود.ضمن اینکه در این بازی ها علاوه بر بازیکنان داخلی لژیونرها هم حضور خواهند داشت.

ظاهرا درباره ادامه همکاری کی روش با تیم ملی هم مسئله ای وجود ندارد.یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود ندارد در این باره گفت:کی روش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید کرده است و این قدر مربی حرفه ای است که به این قرارداد پایبند باشد و با تیم های دیگر مذاکره نکند. کاری به گزارش روزنامه مارکا ندارم اما اگر کی روش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال امضا نکرده بود برای بازید از امکات میزبان جام ملت های آسیا و شرکت در جلسات هماهنگی جام ملت ها به امارات نمی رفت.

این مدیر در پاسخ به این سوال که اگر کی روش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید کرده پس چرا سایت فدراسیون فوتبال عکس آن را منتشر نمی کند تا به همه شایعات انتها دهد، گفت:ضرورتی به انجام این کار وجود ندارد. معمولا عکس قراردادها برای بار اول منتشر می شود اما این بار بحث تمدید قرارداد در میان بود.مگر می شود یک طرف قرارداد بحث تمدید قرارداد را مطرح کند اما دیگری هیچ واکنشی از خود نشان ندهد؟ اگر کی روش قرارداد نبسته نبود حتما نسبت به اطلاعیه فدراسیون فوتبال از خود واکنش نشان می داد.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 58

به "اگر کی روش توافق نکرده بود، واکنش نشان می داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر کی روش توافق نکرده بود، واکنش نشان می داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید