باشگاه استقلال تهدید به شکایت کرد

به گزارش کتاب ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به حاشیه های اخیر واکنش نشان داده و رسانه ها را تهدید به شکایت کرده است.

باشگاه استقلال تهدید به شکایت کرد

به گزارش خبرنگاران، بعد از بازی استقلال برابر نساجی، حاشیه های زیادی پیرامون این باشگاه ایجاد شد و حتی گفته شد مدیران باشگاه استقلال از برخی بازیکنان به دلیل قراردادهایی که دارند به کمیته اخلاق شکایت کرده اند. حالا باشگاه استقلال بیانیه ای در این خصوص منتشر کرده است. به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای اخیر اخبار و شایعه های نادرستی در خصوص شکایت باشگاه استقلال در کمیته اخلاق و سایر نهادها از برخی بازیکنان این تیم در رسانه ها منتشر شده که به این وسیله اخبار مذکور تکذیب می شود. باشگاه استقلال حق شکایت از رسانه های حاشیه پرداز را برای خود محفوظ می داند و از هواداران خود می خواهد توجه به شایعه ها و حاشیه ها نداشته باشند چراکه حاشیه سازان از هیچ فرصتی جهت لطمه زدن به این باشگاه دریغ نخواهند کرد.

به گفته احمد مددی کمیته اخلاق از باشگاه استقلال توضیح خواسته بود، به این کمیته اعلام کند کدام یک از بازیکنان این تیم به رغم داشتن قرارداد با باشگاه، در فصل جابجایی اقدام به عقد قرارداد جدید کرده اند و چه میزان مبلغ قراردادشان افزایش داشته است. باشگاه استقلال هم موظف بوده به این سوال پاسخ دهد.

حالا اینکه پاسخ نامه استقلال به سوال کمیته اخلاق چگونه درست یک روز پس از اعتراض بازیکنان استقلال و حاشیه های تعویض خودخواسته کاپیتان این تیم در فضای رسانه ای منتشر شده، جای سوال دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1510

به "باشگاه استقلال تهدید به شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال تهدید به شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید