برنامه جدید گوگل برای روز های کرونایی ، در خانه بمان و زندگی ها را نجات بده!

به گزارش کتاب ارزان، دوران قرنطینه ممکن است برای بسیاری از افراد کسالت بار و خسته کننده باشد، اما گوگل برای شما چندین ایده دارد.

برنامه جدید گوگل برای روز های کرونایی ، در خانه بمان و زندگی ها را نجات بده!

جهت دریافت خدمات آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، گوگل به تازگی طرحی را به نام Doodle منتشر نموده تا بر اهمیت ماندن در خانه هنگام بحران کرونا تاکید کند. درخانه بمان. زندگی ها را نجات بده جمله ای که روز آدینه به همراه تصاویری منتشر شد.

این تصاویر کار هایی را نشان می دهد که افراد می توانند با آن ها خود را مشغول نمایند مانند کتاب خواندن، ورزش کردن، گوش دادن به موسیقی و غیره

حروف الفبای لوگوی گوگل شخصیت های انیمیشنی را درون خانه نشان می دهد. حرف G کتاب می خواند، یکی از O ها آواز می خواند و دیگری می نوازد، G و E با تلفن همراه صحبت می نمایند و L ورزش می نماید.

غول های فناوری نیز بخش های اختصاصی را برای هدایت های رسمی درباره ویروس کرونا راه اندازی نموده اند. اگر شما عبارت Coronavirus tips را در گوگل جستجو کنید، یک صفحه هشدار را می بینید که نشان می دهد ویروس در کجا ها شیوع پیدا نموده است. همچنین بعضی از سوالات کلی و پنج نکته را برای کاهش سرعت شیوع ارائه می دهد.

اقدامات اصلی محافظت در برابر ویورس کرونا عبارتند از:

1. دست های خود را مرتب بشورید

2. در آرنج خود سرفه کنید

3. به صورتتان دست نزنید

4. بیشتر از 3 فوت از هم فاصله داشته باشید

5. احساس مریضی دارید؟ در خانه بمانید

این اقدام، اطلاعات حیاتی را برای میلیون ها نفر در زمانی که بیماری تنفسی در سراسر دنیا گسترش می یابد، به ارمغان می آورد. گوگل بیش از یک دهه است که با انیمیشن های مرتبط به یک رویداد، صفحه جستجوی خود را تغییر می دهد. گوگل می گوید معنی این نقاشی ها ترکیبی از موضوعات و آموزش موضوعات جدید به مردم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 834

به "برنامه جدید گوگل برای روز های کرونایی ، در خانه بمان و زندگی ها را نجات بده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جدید گوگل برای روز های کرونایی ، در خانه بمان و زندگی ها را نجات بده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید