بیانی: نتیجه تمرین روی زمین صاف فوتبال زیبای ما مقابل استقلال شد، ای کاش طرفداران نساجی هم بودند

به گزارش کتاب ارزان، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران بازی خوب تیمش مقابل استقلال را نتیجه تمرین هفته گذشته این تیم روی زمینی مناسب دانست.

بیانی: نتیجه تمرین روی زمین صاف فوتبال زیبای ما مقابل استقلال شد، ای کاش طرفداران نساجی هم بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ملاقات تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: دو تیم آمده بودند فوتبال بازی نمایند. استقلال تیم قابل احترامی است، اما تماشاگران و بینندگان تلویزیونی دیدند که چقدر تیم نساجی بازی زیبایی ارائه کرد. ما همین هفته زمین صاف داشتیم و نتیجه اش این فوتبال زیبا شد.

وی ادامه داد: ما قبلاً مشکل زمین داشتیم و تمرینات مان بی جان بود به همین دلیل بچه ها رمق بازی کردن نداشتند، اما این هفته خوب تمرین کردیم و بررسی تیم استقلال به خوبی انجام شد که نقاط ضعف و قوت آنها را می دانستیم. در هر دو نیمه با احترام به استقلال ما سرتر بودیم و دو سه موقعیت صد درصد را از دست دادیم و گل نکردیم. امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد. تیم ما هم روز به روز با سرمربیگری ساکت الهامی بهتر می گردد. ما شبانه روزی برای این بچه ها زحمت می کشیم و هر روز بهتر از دیروز می شویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حضور تماشاگران در استادیوم آزادی و غیبت تماشاگران نساجی گفت: این مسئله قشنگ و جالب نبود که دقیقه 90 اعلام کردند. طرفداران ما اکثراً قائمشهری هستند و اگر می دانستند بازی با تماشاگر است، صد درصد می آمدند. ساعت 12 یا یک بعدازظهر بود که اعلام کردند، در حالی که از دیشب در تماس بودیم و می گفتند بازی بدون تماشاگر است. با این حال بازی خوب بود و فوتبال با حضور تماشاگران خوب بود. حس و قشنگی فوتبال با حضور تماشاگران زیباتر شده بود، اما ای کاش طرفداران نساجی هم بودند و بازی زیبای تیم شان را می دیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1949

به "بیانی: نتیجه تمرین روی زمین صاف فوتبال زیبای ما مقابل استقلال شد، ای کاش طرفداران نساجی هم بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: نتیجه تمرین روی زمین صاف فوتبال زیبای ما مقابل استقلال شد، ای کاش طرفداران نساجی هم بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید