بیش از 500 میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری شد

به گزارش کتاب ارزان، معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از جذب بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اطلاع داد.

بیش از 500 میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از همدان، سعید شیرکوند صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه های هتل سازی همدان در جمع خبرنگاران گفت: سرمایه گذاری یک فرایند است که برنامه ریزی لازم برای ساخت هتل ها، ایجاد زیرساخت ها و استفاده از منابع بانکی و صندوق توسعه ملی در این فرایند صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه هدفگذاری شده بود سال جاری 500 میلیارد تومان از منابع مختلف در حوزه گردشگری سرمایه جذب گردد، گفت: با توجه به استفاده از منابع بانکی و تسهیلات صندوق توسعه ملی عدد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از این میزان افزایش می یابد.

شیرکوند با بیان اینکه 200 میلیارد تومان نیز با صندوق توسعه ملی توافق شده که دوباره به سیستم سرمایه گذاری تزریق می گردد، توضیح داد: در همدان هفت پروژه هتل سازی وجود دارد که بیش از 50 درصد پیشرفت دارند.

وی با بیان اینکه دو پروژه هتل همدان از تسهیلات استفاده نموده و دو پروژه در آستانه بهر گیری از تسهیلات هستند، اعلام کرد: حمایت های معنوی مربوط به دریافت مجوزها، تخفیف های شورای شهر و شهرداری ها و تامین منابع به وسیله تسهیلات در دستور کار سازمان واقع شده است.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی درباره شرایط سرمایه گذاری حوزه گردشگری در دولت یازدهم نیز گفت: دولت قبل دو مقطع داشته که یک مقطع درآمدهای افسانه ای نفت بوده و به پروژه ها تزریق شده است.

وی اعلام کرد: هر چند پروژه ها نیمه تمام مانده چون بسیاری از آنها محاسبات کامل و کارشناسی لازم را نداشتند ولی در مقطعی که درآمدهای افسانه ای نفت به آنها تزریق شد در دستور کار قرار دریافتد.

شیرکوند با بیان اینکه درآمدهای دولت گذشته در سال های 86 تا 88 را نمی توان با هیچ دوره ای بعد از انقلاب مقایسه کرد، توضیح داد: اما با شرایط مالی کشور، شرایط سرمایه گذاری در حوزه گردشگری رضایت بخش بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 699

به "بیش از 500 میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 500 میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید