تاخیر در اعلام قیمت خوراک فرآورده های نفتی، بلاتکلیفی صادرکنندگان

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وحید شیخی اظهار کرد: شرکت پالایش وپخش فرآورده های نفتی مکلف است انتها هر ماه نرخ قیمت خوراک را به فراوری کنندگان و صادرکنندگان اعلام کند، اما متاسفانه تا این لحظه این نرخ اعلام نشده است.

تاخیر در اعلام قیمت خوراک فرآورده های نفتی، بلاتکلیفی صادرکنندگان

وی با بیان اینکه عدم اعلام قیمت نرخ خوراک، تولیدنمایندگان و صادرنمایندگان را دریک بلاتکلیفی قرارداده است گفت: اکنون فعالان این بخش نمی دانند در انتها ماه، محصولات خود را با چه قیمتی عرضه نمایند.

رئیس کمیسیون قیر اضافه نمود: اکنون 8 روز است که اعلام قیمت خوراک از سوی وزارت نفت با توقف روبرو گردیده و این مسئله صدمه جدی به مشتریان خارجی محصولات ما وارد خواهد نمود و آنها را نسبت به صادرنمایندگان ایرانی بی اعتماد خواهد ساخت.

این صادرنماینده فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه مسائل داخلی نباید به مشتریان خارجی تسری پیداکند گفت: خریداران خارجی نمی دانند به چه دلیل این مسائل را تجربه می نمایند. ­ وی بار دیگر از وزارت نفت خواست تا هرچه سریعتر نرخ خوراک فراورده های نفتی را اعلام کند تا فعالان این بخش بتوانند با اطمینان بیشتری درباره آینده برنامه ریزی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 53

به "تاخیر در اعلام قیمت خوراک فرآورده های نفتی، بلاتکلیفی صادرکنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در اعلام قیمت خوراک فرآورده های نفتی، بلاتکلیفی صادرکنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید