تصاویر ، اینجا کسی کرونا را نمی شناسد

به گزارش کتاب ارزان، حدود یک ماه است که ایران درگیر شیوع ویروس کرونا شده و در تمام استان ها مواردی از بیماران مبتلا به این ویروس شناسایی و اعلام شده است. در برخی نقاط شهر کرمان به خصوص مناطق حاشیه نشین، نه آموزشی وجود دارد و نه این هشدارها جدی گرفته می شود.

تصاویر ، اینجا کسی کرونا را نمی شناسد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، یکی از این مناطق، شهرک صنعتی کرکه، چسبیده به کرمان است. در این محله آب در روزهای متوالی قطع شده است؛ بچه ها بی تفاوت به توصیه های مرتبط با مقابله با کرونا، خاک بازی می کنند و معتادان در گوشه و کنار به چشم می خورند. این میان، زنی ماسک بر دهان دارد و با دستان آلوده در میان زباله ها پیِ چیزی می گردد.

یکی از اهالی، در مورد آموزش موارد پیشگیری از کرونا می گوید خدا خیرت بده؛ اینجا ما سه روزه آب هم نداریم. اینجا حتی هیچ بنری برای آموزش مسائل بهداشتی نصب نشده است. حتی تعدادی از ساکنان، از آموزش ها و خبرهای کرونایی اظهار بی اطلاعی می کنند و برخی دیگر هم از کمبود یا فقدان امکانات، شکایت می کنند. با توجه به این شرایط تأسف برانگیز، چند نفر از خیرین سازمان مردم نهاد طلوع، به اندازه توانشان تعداد اندکی اقلام بهداشتی و شست وشو توزیع در این منطقه توزیع کرده اند؛ منطقه ای که گویا در میان انبوه دغدغه هایی کروناییِ این روزها به حال خود رها شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 889

به "تصاویر ، اینجا کسی کرونا را نمی شناسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، اینجا کسی کرونا را نمی شناسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید