تظاهرات مخالفان تایلند دو روز پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: هواداران حزب مخالف تایلند در حالی که تنها دو روز به برگزاری انتخابات این کشور باقی نمانده است، امروز بار دیگر در اعتراض به سیاست های دولت در پایتخت دست به تظاهرات و راهپیمایی زدند.

تظاهرات مخالفان تایلند دو روز پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، هواداران حزب مخالف تایلند در حالی که تنها دو روز به برگزاری انتخابات این کشور باقی نمانده است، امروز (آدینه) بار دیگر در اعتراض به سیاست های دولت در پایتخت دست به تظاهرات و راهپیمایی زدند.

معترضان اعلام نموده اند که به تظاهرات خود علیه دولت یینگلاک شیناواترا، نخست وزیر این کشور ادامه خواهند داد و در جریان برگزاری انتخابات اختلال ایجاد خواهند کرد.

این در حالی است که دولت تایلند برای تامین امنیت انتخابات 2 فوریه (13 بهمن) بیش از 10 هزار نیروی پلیس را به خدمت گرفته است.

بر اساس این گزارش، دولت تایلند علی رغم درخواست کمیسیون انتخابات و دادگاه قانون اساسی مبنی بر به تعویق افتادن انتخابات میخواهد انتخابات سراسری را روز یکشنبه برگزار کند. معترضان و مخالفان دولت تایلند این انتخابات را تحریم نموده و نگرانی ها نسبت به تشدید خشونت های سیاسی در این کشور به شدت افزایش یافته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 380

به "تظاهرات مخالفان تایلند دو روز پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات مخالفان تایلند دو روز پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید