تعطیلی ادامه دار مجموعه های ورزشی آبی شهرداری تهران در شرایط کرونا

به گزارش کتاب ارزان، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مجموعه های آبی شهرداری تهران همچنان تعطیل بوده و بازگشایی دوباره آن ها منوط به اجازه ستاد ملی کرونا است؛ البته فعالیت های ورزشی در 75 مجموعه تحت پوشش این سازمان ورزش شهرداری تهران به طور مستمر، در جریان است.

تعطیلی ادامه دار مجموعه های ورزشی آبی شهرداری تهران در شرایط کرونا

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی - مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: این فعالیت ها در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و به منظور بازگرداندن نشاط و شادابی به کالبد پایتخت با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی انجام می گردد.

به گفته محسنی، پس از مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی در رشته های خاص و پرهیز از رشته های پربرخورد، 75مجموعه سازمان در حال خدمات رسانی به شهروندان تهرانی هستند و از این رو از شهروندان محترم دعوت کنیم با خیالی آسوده در مجموعه های ورزشی شهرداری حضور یابند.

سازمان ورزش شهرداری تهران از پنجم اسفند ماه سال گذشته، در راستای قطع زنجیره کرونا، نسبت به تعطیلی مجموعه های ورزشی تحت پوشش خود اقدام کرد و سپس با گذر از پیک نخست کرونا، آهنگ ورزش شهروندی را با رعایت تمامی پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، از 17 خرداد ماه امسال با شعار ورزش از نو در پایتخت نواخت.

با اوج دریافت این پاندمی، تعطیلی مجموعه های ورزشی، بار دیگر در تاریخ 19 تیرماه کلید خورد و سپس از دهم شهریور ماه فعالیت ها در رشته های کم برخورد در 58 مجموعه ورزشی از سر گرفته شد و تعداد آن ها درشهریور ماه جاری، به 75 مجموعه افزایش یافت.

مجموعه های آبی همچنان تعطیل بوده و بازگشایی دوباره آن ها منوط به اجازه ستاد ملی کرونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1243

به "تعطیلی ادامه دار مجموعه های ورزشی آبی شهرداری تهران در شرایط کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی ادامه دار مجموعه های ورزشی آبی شهرداری تهران در شرایط کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید