جمع کردن سفره طرح های نیمه تمام 400 هزار میلیارد اعتبار می خواهد

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران؛ مسعود سلطانی فر بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسد آباد همدان با اشاره به اعتبارات مورد احتیاج برای انجام طرح های استانی اضافه کرد: مجموعه اعتباراتی که برای طرح های مختلف استان در بحث کشاورزی، درمان، آموزش و پرورش، بهداشت و گردشگری از رهآوردهای سفر هیئت دولت به همدان است برای دو سال آینده به استان اختصاص پیدا می نماید، این اعتبار بیش از 800 میلیارد تومان است که معادل 4 تا 5 برابر اعتبار سالانه همدان است.

جمع کردن سفره طرح های نیمه تمام 400 هزار میلیارد اعتبار می خواهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی اضافه کرد: دولت در حال حاضر به مبلغی بیش از چهارصد هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد تا بتواند سفره طرح های نیمه کاره قبل را جمع کند.

سلطانی فر با اشاره به دوره پساتحریم عنوان نمود: ارگان ها و سازمان ها با برنامه در راستای توسعه کشور همراه باشند. در آینده پس از تحریم یکی از موتورهای اصلی توسعه ما گردشگری است، به عبارتی گردشگری موتور محرکه ما برای توسعه و خروج از رکود مالی در آینده است.

وی اضافه کرد: شهرستان اسدآباد در حال حاضر معبر گردشگران است و به عنوان مقصد گردشگری به حساب نمی آید که باید بر روی جاذبه ها در حوزه جذب سرمایه گذار و حمایت از طرح های گردشگری آن کار گردد. در این راستا می توانیم برای رشد و توسعه شهرستان گردشگری اقامتی را ایجاد کرد چرا که گردشگری یک صنعت سبز و زود بازده است و می تواند در صورت احداث کمپ های گردشگری و ارائه خدمات بین راهی مناسب حتی اگر به عنوان معبر از شهرستان اسدآباد بهره برده گردد به توسعه آن یاری کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یادآور شد: تصور ما و بسیاری در گذشته این بود که همه استان ها باید در بحث کشاورزی و صنعت گردشگری از ظرفیت ها استفاده نمایند گرچه ایده خوبی است، اما می توانیم با تمرکز بر روی ظرفیت های خاص مناطق در زمینه های مختلف هر منطقه را رشد دهیم، در این زمینه باید به دنبال استفاده از منابع استانی باشیم و در این زمینه اولویت بندی کنیم.

وی در زمینه ایجاد شغل در شهرستان اضافه کرد: باید بتوانیم با توسعه گردشگری در این منطقه موجب حل مسائل اشتغال جوانان باشیم.

وی در سرانجام سخنانش تاکید نمود: قرار است با سفر هیئت دولت به همدان کار ویژه ای در حوزه گردشگری استان صورت گیرد، حتما می توانیم با تمرکز و همت مسئولان استانی زمینه های حمایتی را ایجاد کنیم. در این راستا ایجاد اشتغال سریع برای نیروهای تحصیل نموده که از اهداف مهم این دولت است را موجب می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 683

به "جمع کردن سفره طرح های نیمه تمام 400 هزار میلیارد اعتبار می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع کردن سفره طرح های نیمه تمام 400 هزار میلیارد اعتبار می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید