حمله با سلاح سرد به مأمور پلیس فرانسه

به گزارش کتاب ارزان، یک مأمور پلیس زن در فرانسه مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد.

حمله با سلاح سرد به مأمور پلیس فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مأمور پلیس زن در شهر نانت فرانسه روز آدینه مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفته و به شدت مجروح شد.

به نوشته روزنامه اکسپرس تعقیب و گریز برای دستگیری فرد ضارب ادامه دارد و هنوز انگیزه احتمالی او معین نشده است.

این روزنامه اضافه کرد، این مأمور پلیس که چند بار پیاپی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است دچار جراحات جدی شده و فوراً به بیمارستان منتقل شده است.

ساعتی بعد خبرگزاری رویترز بیان کرد عامل این حمله مورد بازداشت قرار گرفته است. حین تبادل آتش جهت بازداشت این فرد، یک مأمور پلیس دیگر نیز مجروح و فرد ضارب نیز کشته شد.

جرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه در کنفرانسی خبری بیان کرد عامل این حمله افراط گرای اسلامی فرانسوی الأصل بوده و سابقه حبس را در پرونده داشته است.

سال گذشته یک پناهنده، یکی از مقامات دفتر پناهندگی در شهر پو فرانسه را با چاقو به قتل رساند و در حادثه ای دیگر در مجاورت کلیسای نوتردام سه شهروند فرانسوی کشته شدند.

دو ساعت پس از حمله با چاقو در نزدیکی کلیساینوتردام در شهر نیس جنوب فرانسه، رسانه های محلی از شلیک نیروهای پلیس به یک فرد دیگر مسلح به چاقو که در شهر آوینیون واقع در جنوب شرقی فرانسه و کشته شدن وی اطلاع دادند.

در نهایت ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه از افزایش سطح آماده باش نیروهای امنیتی در این کشور در پی وقوع دو مورد حمله با سلاح سرد اطلاع داد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1731

به "حمله با سلاح سرد به مأمور پلیس فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله با سلاح سرد به مأمور پلیس فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید