خبرنگاران آستان قدس تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد

به گزارش کتاب ارزان، مشهد- خبرنگاران- آستان قدس رضوی تجهیزات پزشکی شامل 84 عدد پمپ سرنگ و پمپ سرم به ارزش 16 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد.

خبرنگاران آستان قدس تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نقل از رییس این دانشگاه: همکاری محبت آمیز و صمیمانه میان دانشگاه و آستان قدس رضوی به نفع سلامت مردم است.

دکتر سید محمد حسین بحرینی از تلاش و حمایت های آستان قدس رضوی و بیمارستان رضوی در ایام شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی گفت: اقدام آستان قدس رضوی در اهدای تجهیزات پزشکی نشان از اهمیت دادن این نهاد به حوزه سلامت و ارتقای شاخص های سلامت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: همکاری بسیار موثر آستان قدس رضوی و بیمارستان رضوی در حوزه درمان نشان داد که درمان بیماران محدود به بیمارستان های دانشگاهی نیست و تمامی مراکز درمانی به صورت یکپارچه برای ارتقای سلامت جامعه تلاش می کنند.

دکتر شاپور بدیعی با قدردانی از حمایت بیمارستان رضوی در مدت شیوع کرونا افزود: این مرکز درمانی به عنوان یک بازوی قوی در امر درمان به یاری دانشگاه آمد و جای بسی خرسندی است که زمینه ارتباطات و همکاری های محبت آمیز میان این 2 نهاد در راستای ارتقای سلامت مردم فراهم شده است.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی متعلق به آستان قدس رضوی یکی از مجهزترین بیمارستان های شمال شرق کشور است که از سال 1384 فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1012

به "خبرنگاران آستان قدس تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آستان قدس تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید