خبرنگاران بیش از 2 هزار راس دام قاچاق در بانه توقیف شد

به گزارش کتاب ارزان، سنندج - خبرنگاران - جانشین فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی احشام از مهار و توقیف 2 هزار و 424 راس دام سبک در نوار مرزی شهرستان بانه اطلاع داد.

خبرنگاران بیش از 2 هزار راس دام قاچاق در بانه توقیف شد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ محمد عارف سپهری روز چهارشنبه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده احشام از حوزه مرزی بانه موضوع بطور ویژه در دستور کار مرزبانی نهاده شد.

وی اضافه نمود: مرزبانان حین رصد نوار مرزی با مشاهده چند قاچاقچی که به همراه گله های احشام قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشتند طی یک عملیات پیروز شدند مانع خروج آنان به سمت کشور مقابل شوند.

جانشین فرمانده مرزبانی کردستان افزود: در این عملیات، 6 قاچاقچی دستگیر و از خروج 2 هزار و 424 راس دام سبک (گوسفند و بز) به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال به خارج از کشور نیز جلوگیری شد.

سرهنگ سپهری با اشاره به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی استان بطور شبانه روزی گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده ای در سطح مرزهای استان انجام گرفته و ماموران با بهره گیری از تجهیزات فنی و گشت های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1249

به "خبرنگاران بیش از 2 هزار راس دام قاچاق در بانه توقیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 هزار راس دام قاچاق در بانه توقیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید