خبرنگاران جانسون درباره خطر کرونا به مردم انگلیس هشدار داد

به گزارش کتاب ارزان، لندن- خبرنگاران- هم زمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا در انگلیس، نخست وزیر این کشور درباره خطرات این ویروس به مردم کشورش نامه نوشت و هشدار داد که دولت برای جلوگیری از میزان شیوع این بیماری، محدودیت های بیشتری را وضع خواهد نمود.

خبرنگاران جانسون درباره خطر کرونا به مردم انگلیس هشدار داد

به گزارش دفتر نخست وزیری انگلیس، بوریس جانسون در این نامه که برای 30 میلیون انگلیسی ارسال خواهد شد، همچنین هشدار داده که اوضاع از آنچه هست، وخیم تر می گردد.

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس روز به روز در حال افزایش است. وزارت بهداشت انگلیس عصر شنبه خاطرنشان کرد که تعداد مبتلایان فوت شده به ویروس کرونا در این کشور از مرز یک هزار نفر عبور کرد.

بر اساس آخرین آمار منتشره، تا زمان مخابره این خبر تا به امروز یک هزار و 19 نفر در سراسر انگلستان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

نخست وزیر انگلیس که آدینه گذشته (8 فروردین) خاطرنشان کرد به کرونا مبتلا شده و خود را قرنطینه نموده، در این نامه نوشته است: ما از ابتدا کوشش کردیم تا محدودیت های درست را در زمان درستی وضع کنیم. بنابر این برای اعمال محدودیت های بیشتر بر اساس توصیه دانشمندان و کارشناسان علوم پزکشی، تردید نخواهیم کرد.

جانسون می افزاید: این مهم است که با شما صادق سخن بگویم و اعلام کنم اوضاع پیش از آنکه بهتر گردد، بدتر خواهد شد. به همین خاطر هرچه توصیه های بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم، جان انسان های کمتری از بین خواهد رفت و زودتر می توانیم به زندگی عادی بازگردیم.

نخست وزیر انگلیس تأکید نموده است: در این شرایط اضطرار ملی از شما می خواهم که در خانه بمانید، از سازمان خدمات ملی بهداشت حمایت کنید و جان مردم را نجات دهید.

جانسون دوشنبه هفته گذشته با اعلام وضع اضطراری، مقررات منع رفت و آمد در انگلیس را به اجرا گذاشت.

دکتر استیفن پویس مدیر سازمان ملی تأمین بهداشت و درمان انگلیس می گوید که اگر قربانیان ویروس کرونا در این کشور کمتر از 20 هزار نفر شوند، خیلی خوب عمل نموده ایم. با این حال اسناد محرمانه نشان می دهد که مقام های انگلیسی احتمال مرگ بین 80 تا 100 هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا را پیش بینی نموده اند.

هم زمان با این تحولات، کار احداث یک دستگاه سردخانه برای نگهداری از اجساد قربانیان کووید-19 در فرودگاه بیرمنگام شروع شده است.

به گزارش پلیس منطقه وست میدلندز انگلیس، این سردخانه در فاز نخست گنجایش یک هزار و 500 متوفی را خواهد داشت و انتظار می رود که پس از تکمیل فازهای نهایی، ظرفیت لازم برای نگهداری از اجساد کل بیماران منطقه وست میدلندز را داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 924

به "خبرنگاران جانسون درباره خطر کرونا به مردم انگلیس هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جانسون درباره خطر کرونا به مردم انگلیس هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید