خبرنگاران رسانه ها زمینه سرمایه گذاری در صنایع پایین دست اسفراین را فراهم نمایند

به گزارش کتاب ارزان، بجنورد - خبرنگاران - فرماندار اسفراین گفت: نقش تاثیرگذار رسانه ها در راستا توسعه غیرقابل انکار است و از آنان انتظار داریم فضای شهرستان را برای سرمایه گذاری در حوزه پایین دستی صنایع شهرستان آماده نمایند.

خبرنگاران رسانه ها زمینه سرمایه گذاری در صنایع پایین دست اسفراین را فراهم نمایند

طاهر رستمی روز سه شنبه در نشستی خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید، از کوشش خبرنگاران این شهرستان برای بیان و ارائه دستاوردهای نظام در کنار انتقادهای سازنده قدردانی و اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان کوشش دارند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، رسانه های اسفراین با تبیین توفیقات نظام و دولت در حوزه های مختلف، که علیرغم تحریم های ظالمانه دشمن اجرا شده است، خوب عمل کردند.

وی اضافه کرد: بیان دستاوردهای نظام و دولت سبب ایجاد دلگرمی و امیدبخشی به مردم شده و پایه های نظام را تقویت می نماید.

فرماندار اسفراین با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی شهرستان اجرا شده است، گفت: قوت دریافت مجموعه های عظیم صنعتی شهرستان در دوران تحریم و رشد فراوری و صادرات این حوزه، نشان از توانمندی صنایع شهرستان برای تامین نیازهای داخلی و خارجی است.

رستمی با تقدیر از ابتکار خبرنگاران اسفراین در ایجاد پویش خیران رسانه و یاری به حوزه درمان شهرستان، اضافه کرد: رسانه ها با ایجاد فضای همدلی و همراهی میان مردم، مسوولان و کادر درمان، در شرایط سخت کرونایی، و کوشش برای برطرف مسائل و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان، قوت قلب دوچندانی به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بخشیدند.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار گرفته است.

این شهرستان با دارا بودن 2 صنعت عظیم فولاد و لوله گستر و بعضی از صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1192

به "خبرنگاران رسانه ها زمینه سرمایه گذاری در صنایع پایین دست اسفراین را فراهم نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسانه ها زمینه سرمایه گذاری در صنایع پایین دست اسفراین را فراهم نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید