خبرنگاران سالن های مجموعه ورزشی آزادی ضد عفونی شدند

به گزارش کتاب ارزان، تهران- خبرنگاران- ستاد مقابله با کرونا در ورزش مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی، مجموعه 5 سالن استادیوم آزادی و کمپ تیم های ملی تیراندازی را ضد عفونی و گندزدایی کرد.

خبرنگاران سالن های مجموعه ورزشی آزادی ضد عفونی شدند

محمداسد مسجدی سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر، اضافه نمود: برابر هماهنگی و همکاری همکارانمان در فدراسیون های مربوطه و مجموعه ورزشی آزادی روز آدینه یک تیم تخصصی ضد عفونی و گندزایی در مجموعه ورزشی آزادی حضور یافته و تحت نظارت سرپرست فدراسیون اقدام به ضد عفونی چندین سالن کردند.

وی گفت: در این راستا سالن های شماره 1 و 2 فدراسیون کشتی، فدراسیون بسکتبال، فدراسیون وزنه برداری، فدراسیون والیبال، فدراسیون تیراندازی، ساختمان اداری و گیت های ورودی درب اصلی استادیوم آزادی و گیت ورودی درب مجموعه 5 سالن ضد عفونی و گندزایی شد.

مسجدی اضافه نمود: در این راستا قرار است روز شنبه از ساعت 14 ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان نیز ضدعفونی گردد، ضمن اینکه ضد عفونی کردن ساختمان های شماره دو وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین، باتوجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و نظر به شرایط ویژه هفته پیش رو، برای حفظ سلامت جامعه ورزش، تمامی باشگاه های ورزشی (غیر از فوتبال) و سالن های ورزشی و استخرها اعم از خصوصی و دولتی به مدت صرفا یک هفته (از روز شنبه 10 اسفندماه) تعطیل خواهند بود. بدیهی است طی این مدت باید این اماکن و تمامی سطوح مختلف آنها و وسایل گوناگون ورزشی ضد عفونی و گند زدایی گردد.

تاکید می گردد تمامی استادیوم ها بجز اماکن ورزشی که برای آمادگی تیم های ملی و یا باشگاهی احتیاج به امکانات دارند، نیز تا سرانجام این هفته یعنی شانزدهم اسفند ماه امسال تعطیل اعلام می گردند.

درباره فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه های فوق پس از تعطیلی یک هفته ای، متعاقبا تصمیم گیری شده و مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

بدیهی است لیگ برتر و لیگ های یک، دو و سه فوتبال همچنان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 849

به "خبرنگاران سالن های مجموعه ورزشی آزادی ضد عفونی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سالن های مجموعه ورزشی آزادی ضد عفونی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید