خبرنگاران سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی جنوب کرمان 105درصد افزایش یافت

به گزارش کتاب ارزان، جیرفت - خبرنگاران - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از افزایش 105 درصدی سرمایه این صندوق در اسفند ماه امسال خبر داد.

خبرنگاران سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی جنوب کرمان 105درصد افزایش یافت

حمزه احمدی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران سرمایه این صندوق را 10 میلیارد ریال اظهار داشت و گفت: این اعتبار به 20 میلیارد 500 میلیون ریال افزایش یافت.

وی افزود: با افزایش سرمایه در اسفندماه سال جاری مبلغ 10 میلیارد و 500 میلیون ریال به سرمایه صندوق اضافه نموده شد.

احمدی ادامه داد: از این مبلغ پنج میلیارد ریال با همکاری و مساعدت شرکت صندوق مادر تخصصی برای افزایش سرمایه به سهم دولت تخصیص داده شده و مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است .

وی با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی جنوب کرمان در سال 1396 با 15 تشکل شکل و شروع بکار کرد، گفت: این تشکل در اسفند ماه سال جاری به 32 تشکل رسیده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان توانمند سازی تشکل ها و جوامع محلی و استفاده از ظرفیت های صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی را از اقدامات مناسب و ضروری و از اولویت های دولت برشمرد.

وی راه حل مناسب برای توسعه پایدار مراتع و اشتغال برای بهره برداران را شامل توانمندسازی جوامع محلی و بهره برداران، شناسایی و به کارگیری دانش بومی بهره بردار، کمک ها و حمایت صندوق های منابع طبیعی در حفاظت، احیا ، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و سرمایه گذاری در صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی برشمرد.

اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1590

به "خبرنگاران سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی جنوب کرمان 105درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی جنوب کرمان 105درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید