خبرنگاران هشدار پلیس: محورهای کوهستانی استان سمنان مه آلود و لغزنده است

به گزارش کتاب ارزان، سمنان- خبرنگاران- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: محورهای استان به ویژه جاده های کوهستانی و گردنه ها به دلیل بارش باران، مه آلود و لغزنده است.

خبرنگاران هشدار پلیس: محورهای کوهستانی استان سمنان مه آلود و لغزنده است

سرهنگ تقی کبیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: در محورهای مواصلاتی استان سمنان مانند سمنان- فیروزکوه، سمنان- دامغان، گرمسار- سمنان و معلمان- دامغان جاده به دلیل بارش باران لغزنده است، اما هیچ یک از محورهای استان مسدود نیست.

وی بیان نمود:با توجه به لغزندگی جاده های استان سمنان، رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد در این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.

کبیری ابرازداشت: مه آلودگی در گردنه بشم محور سمنان به فیروزکوه شدید بوده و میزان بارش در این محور شدت دارد.

رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: مردم از سفرهای غیر ضروری به خصوص به مناطق کوهستانی این استان خودداری کنند.

کبیری با بیان اینکه شهروندان قبل از سفر از ایمن بودن راه ها مطلع شوند، تاکید کرد: مردم به توصیه های هواشناسی توجه بیشتری داشته باشند.

کل راه های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان 1200 کیلومتر راه روستایی و 816 کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

بیش از 600 کیلومتر از راستا اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبورمی کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده های اصلی کشور در راستا شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

کارشناسان هواشناسی استان سمنان برای 48 ساعت آینده براساس الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای اعلام کردند که با نفوذ سامانه بارشی قوی به استان سمنان، بارش باران، رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، مه آلودگی و احتمال کولاک و کاهش هفت تا 12 درجه سانتیگرادی دما پیش بینی می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 957

به "خبرنگاران هشدار پلیس: محورهای کوهستانی استان سمنان مه آلود و لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار پلیس: محورهای کوهستانی استان سمنان مه آلود و لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید