خبرنگاران یک واحد فراوری لباس بیمارستانی در شیراز در مدار فعالیت نهاده شد

به گزارش کتاب ارزان، شیراز - خبرنگاران- با پیگیری ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان فارس خط فراوری لباس بیمارستانی در شیراز که قبلا تعطیل شده بود مجدداً فعالیت خود را از سرگرفت.

خبرنگاران یک واحد فراوری لباس بیمارستانی در شیراز در مدار فعالیت نهاده شد

سید عبدالنبی نجیبی معاون قضایی و دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان فارس روز دوشنبه اظهار داشت: فعالیت شرکت فراوریی فاروج گستر پیش از این طی فرآیند حقوقی و با دستور قضایی متوقف شده بود که با دستور رییس کل دادگستری استان فارس در راستای حمایت از فراوری و احتیاج مبرم این ایام به فراوری البسه بیمارستانی مسائل حقوقی آن در ستاد به صورت ویژه پیگیری و با دستور برطرف توقیف فعالیت خود در زمینه فراوری لباس ایزوله، لباس های بیمارستانی و فراوری ماسک را از سرگرفت.

وی بیان داشت در اجرای این دستور تضمین لازم در راستای حفظ حقوق خواستار وی اخذ شده است.

نجیبی خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه این واحد فراوریی در کشور علاوه بر بخشی از فراوری البسه بیمارستانی داخل استان فراوریات این شرکت به سراسر کشور نیز ارسال خواهد شد.

این واحد فراوریی که پیش از توقف فعالیت با ظرفیت 50 هزار البسه مختلف بیمارستانی بزرگترین واحد فراوریی در جنوب کشور بود؛ هم اکنون فعالیت حداقلی خود را شروع نموده است که به گفته مدیر این شرکت با جذب نیروهای ماهر فراوری ات آن افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 892

به "خبرنگاران یک واحد فراوری لباس بیمارستانی در شیراز در مدار فعالیت نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک واحد فراوری لباس بیمارستانی در شیراز در مدار فعالیت نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید