خلیل زاده به هت تریک بازی در دفاع چپ پرسپولیس نرسید

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آدینه هفته جاری به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود که علاوه بر بازیکنان مصدوم خود از جمله مهدی ترابی، محسن ربیع خواه و محمد انصاری، شجاع خلیل زاده نیز به دلیل محرومیت انضباطی نمی تواند برای این تیم بازی کند.

خلیل زاده به هت تریک بازی در دفاع چپ پرسپولیس نرسید

خلیل زاده که در دو بازی گذشته این تیم بر خلاف همواره به عنوان دفاع چپ بازی کرد عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. او در بردهای یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی و فولاد خوزستان ، 176 پاس صحیح داد و در پنج نبرد هوایی نیز پیروز بود تا نشان دهد همچنان یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در بسته ماندن دروازه سرخپوشان است.

او که شماره 3 را در پرسپولیس به تن می نماید نمی تواند سومین بار متوالی برای این تیم در دفاع چپ بازی کند. مدافعی که همچنان به دلایل انضباطی کارت زرد می گیرد و محروم می گردد تا نشان دهد با وجود توانایی های فنی خود حاضر نیست آرامش را در بازی هایش برای پرسپولیس به همراه بیاورد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:45 آدینه هفته جاری در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر میهمان نفت مسجدسلیمان در استادیوم بهنام محمدی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1162

به "خلیل زاده به هت تریک بازی در دفاع چپ پرسپولیس نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده به هت تریک بازی در دفاع چپ پرسپولیس نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید