دانشگاه آزاد اسلامی یزد میزبان بیش از 646 داوطلب آزمون سراسری

به گزارش کتاب ارزان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: آزمون سراسری سال 99 شهرستان یزد با حضور بیش از 646 داوطلب زن و رعایت پروتکل های بهداشتی در این دانشگاه برگزار گردید.

دانشگاه آزاد اسلامی یزد میزبان بیش از 646 داوطلب آزمون سراسری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

معصومه طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در یزد اظهار کرد: کنکور سراسری سال 99 شهرستان یزد در دو گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم تجربی در تاریخ 30 و 31 مرداد با حضور بیش از 646 داوطلب زن برگزار گردید.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان در فضای رقابتی و سالم به سوالات پاسخ دادند، ادامه داد: آزمون سراسری سال 99 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب و با برنامه ریزی و همکاری دستگاه ها و ادارات مربوط برگزار گردید و عوامل برگزاری کنکور نیز با رعایت نظم و انضباط و کوشش و همدلی در راستای برگزاری مناسب، سالم و بدون حاشیه کنکور یاری شایانی داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اضافه کرد: فضای کنکور به دور از هرگونه استرس و همراه با نظم و آرامش بود تا داوطلبان بتوانند به خوبی حاصل کوشش های خود را در طول چند سال تحصیلی به دست آورند.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1257

به "دانشگاه آزاد اسلامی یزد میزبان بیش از 646 داوطلب آزمون سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی یزد میزبان بیش از 646 داوطلب آزمون سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید