دربی 85 به تعویق افتاد

به گزارش کتاب ارزان، با توجه به راهیابی پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ملاقات این تیم مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر به تعویق افتاد.

دربی 85 به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو ملاقات این تیم در هفته های هشتم و دهم لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد و در زمانی دیگر برگزار می گردد.

طبق اعلام سازمان لیگ قرار بود پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر در تاریخ 4 مهر ماه میزبان صنعت نفت آبادان باشد، اما با توجه به اینکه ملاقات رفت الهلال عربستان - پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در یکی از تاریخ های سوم یا چهارم مهرماه برگزار خواهد شد، قاعدتاً سازمان لیگ بازی این تیم با نفت آبادان را در تاریخ دیگری برگزار خواهد نمود.

همچنین بازی برگشت پرسپولیس - الهلال عربستان هم قرار است در یکی از تاریخ های بیست وچهارم یا بیست وپنجم مهر ماه برگزار گردد و از این رو طبیعی است که دربی 85 هم که قرار بود در تاریخ بیست وهشتم مهرماه برگزار گردد، به تعویق بیفتد.

سازمان لیگ پیش از این از احتمال به تعویق افتادن دربی 85 در صورت صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 797

به "دربی 85 به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی 85 به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید