رکورد قربانیان کرونا در روسیه نیز شکسته شد

به گزارش کتاب ارزان، ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در وزارت بهداشت روسیه اظهار داشت با ثبت مرگ 317 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور رکورد قربانیان این بیماری در این کشور شکسته شد.

رکورد قربانیان کرونا در روسیه نیز شکسته شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در وزارت بهداشت روسیه خاطرنشان کرد در شبانه روز گذشته، شمار جان باختگان بر اثر کرونا در این کشور با ثبت حدنصابی جدید به 317 نفر و مجموع درگذشتگان به 24 هزار و 952 نفر رسید.

این ستاد با ابراز نگرانی شدید از افزایش بی سابقه شمار فوت شدگان خاطرنشان کرد: در صورت ادامه فرایند کنونی و بی اعتنایی شهفرایندان به موازین بهداشتی، این کشور با شمار سرسام آور مبتلایان و جان باختگان روبرو خواهد شد.

در همین حال فرایند ابتلا به کرونا نیز به راستا صعودی خود ادامه داده و در 24 ساعت اخیر 15 هزار و 700 فرد مبتلا به کرونا شناسایی شده است تا به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری به یک میلیون و 447 هزار و 335 نفر رسید. در همین مدت 10 هزار و 952 نفر با بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند و تعداد کل بهبودیافتگان به یک میلیون و 96 هزار و 560 نفر افزایش یافته است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1297

به "رکورد قربانیان کرونا در روسیه نیز شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد قربانیان کرونا در روسیه نیز شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید