سُرفه رئیس دفتر ترامپ کار دستش داد!

به گزارش کتاب ارزان، رئیس جمهوری آمریکا حین مصاحبه با ای بی سی نیوز، رئیس دفترش را به خاطر سرفه کردن هایش از اتاق بیرون کرد.

سُرفه رئیس دفتر ترامپ کار دستش داد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در میان پاسخ دادن به پرسش های جورج استفانوپولوس، خبرنگار ای بی سی درباره سوابق اقتصادی اش با سرفه های رئیس دفترش روبرو شد و خواست تا آن قسمت دوباره تکرار گردد.

ترامپ می گفت شاید اظهارنامه اقتصادی خود را تقدیم کنگره کند. او در دفتر کارش به خبرنگار ای بی سی گفت: امیدوارم آنها به آن برسند چون اظهارنامه اقتصادی فوق العاده ای است.

اما در این لحظه به ناگهان با اشاره به مولونی، رئیس دفتر کاخ سفید گفت: خب این سوال را دوباره تکرار کنید چون او وسط پاسخ من سرفه کرد. خوشم نیامد، متوجه شدید، خوشم نیامد!

استفانوپولوس به ترامپ یادآور شد که فرد سرفه کننده رئیس دفتر خود اوست اما ترامپ به سمت مولونی برگشت و گفت: اگر قرار است همینطور سرفه کنید، لطفا از اتاق بروید بیرون. شما نمی توانید، نمی توانید سرفه کنید. اوه پسر!

و بعد به صحبت خود ادامه داد.

کاخ سفید به سوال پایگاه خبری هیل در این رابطه پاسخی نداد. ترامپ در ادامه سخنانش در پاسخ به خبرنگار ای بی سی نیوز تاکید نمود که مایل است تا مردم اظهارنامه اقتصادی او را ببینند و از آن به عنوان پدیده یاد کرد. او اضافه کرد که این تصمیم به او بستگی ندارد بلکه به مربوط به وکلای اوست. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 227

به "سُرفه رئیس دفتر ترامپ کار دستش داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سُرفه رئیس دفتر ترامپ کار دستش داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید