سرمربی والنسیا اخراج شد

به گزارش کتاب ارزان، سران باشگاه والنسیا سرمربی این تیم را در پی شکست خانگی اش مقابل بارسلونا اخراج کردند.

سرمربی والنسیا اخراج شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو کادنا سر و نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه والنسیا خاوی گراسیا سرمربی این تیم را در پی باخت خانگی شب گذشته (یکشنبه) مردانش برابر بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگا اخراج کرد.

والنسیا در حالی برای چهاردهمین بار در این فصل تن به شکست داد و برای ششمین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند که گل اول بازی را هم به ثمر رسانده بود، اما در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. این شکست خفاش ها را با 36 امتیاز در رده چهاردهم جدول نگه داشت تا کاسه صبر مدیران باشگاه از ناکامی های پی در پی تیم شان لبریز گردد و تصمیم به اخراج گراسیا بگیرند.

والنسیا که از روز 21 مارس (اول فروردین 1400) تا به امروز از 18 امتیاز ممکن تنها سه امتیاز کسب نموده است نه تنها هیچ شانسی برای کسب سهمیه رقابت های اروپایی فصل آینده ندارد بلکه تنها شش امتیاز تا منطقه سقوط جدول فاصله دارد.

گراسیا در حالی از والنسیا اخراج می گردد که این تیم را در 38 بازی راهنمایی کرد و حاصل کارش در آنها تنها 11 پیروزی بود و در مابقی بازی ها تیمش 12 بار مساوی کرد و 15 بار هم تن به شکست داد.

طبق اعلام باشگاه والنسیا وورو گونسالس 57 ساله، مدافع سابق این تیم که به عنوان دستیار خاوی گراسیا فعالیت داشت تا انتها فصل راهنمایی خفاش ها را عهده دار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1655

به "سرمربی والنسیا اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی والنسیا اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید