شرط ماندن منشا: پرسپولیس مهاجم نخرد

به گزارش کتاب ارزان، تصمیم پرسپولیسی ها این است که مهاجم نیجریه ای شان را بفروشند و با پول انتقال او یک مهاجم جدید و ششدانگ به خدمت بگیرند اما در ابتدا باید با جانشین او به توافق برسند و بعد با منشا مذاکره نمایند.

شرط ماندن منشا: پرسپولیس مهاجم نخرد

شایعه جدایی گادوین منشا از پرسپولیس این روزها جدی تر از همیشه به گوش می رسد اما قرار نیست باشگاه و برانکو به همین سادگی او را از دست بدهند. البته آقای سرمربی از خیلی وقت پیش به فکر جذب یک مهاجم جدید افتاده و این طور که گفته اند، چند مهاجم خارجی را هم به باشگاه معرفی نموده است اما باید ببینیم از این گزینه ها کسی جذب خواهد شد یا نه.

در واقع این تنها شرط جدایی گادوین منشا از پرسپولیس است. مهاجمی که نتوانسته انتظارها را برآورده کند و با توجه به قرارداد گرانقیمتی هم که دارد، باشگاه به فروش او بی میل نیست اما به شرطی که بتواند جایش را با یک مهاجم بهتر و آماده تر پر کند.

در واقع تصمیم پرسپولیسی ها این است که مهاجم نیجریه ای شان را بفروشند و با پول انتقال او یک مهاجم جدید و ششدانگ به خدمت بگیرند اما در ابتدا باید با جانشین او به توافق برسند و بعد پای میز مذاکره با مشتریان گادوین منشا بنشینند.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 116

به "شرط ماندن منشا: پرسپولیس مهاجم نخرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط ماندن منشا: پرسپولیس مهاجم نخرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید