شرکت ها برای تبلیغات و سایت خود از پرتره های کارکنانی جعلی که هوش مصنوعی آنها را ایجاد نموده، استفاده می نمایند (طراحی سایت)

به گزارش کتاب ارزان، شرکت ها از عکس های جعلی کارکنان استفاده می نمایند که به وسیله برنامه های هوش مصنوعی (AI) فراوری شده است. این تصاویر در بخش درباره ما در وب سایت بعضی شرکت ها منتشر می گردد تا تصور نادرستی از داشتن نیروی کار زیاد ایجاد کند.

شرکت ها برای تبلیغات و سایت خود از پرتره های کارکنانی جعلی که هوش مصنوعی آنها را ایجاد نموده، استفاده می نمایند (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این افشاگری های تکان دهنده نتیجه تحقیقات روزنامه نگاری به نام ایوان رتلیف برای Business Insider است که نشان می دهد شرکت ها از فراوری نماینده های تصویر هوش مصنوعی برای ایجاد کارکنانی استفاده می نمایند تا به صورت آنلاین چشمگیرتر به نظر برسند.

برای مثال لوکاس، که یک شرکت آمادگی آزمون اتریشی به نام takeIELTS را اداره می نماید، می گوید: این پیغام درستی را منتقل می نماید که شرکت بزرگی داریم که با افراد حرفه ای کار می نماید.

رتلیف می گوید که متوجه چندین ناهنجاری در عکس کارمندان شده بود. مثلا یکی از افراد فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی تنها یک گوشواره داشت، در حالی که دیگری یک طرف صورتش را بهتر از طرف دیگر تراشیده بود.

البته ماه ها بعد takeIELTS ، لوکاس تمام تصاویر جعلی را حذف کرد و نام شرکت را تغییر داد.

فراوری تصویر هوش مصنوعی متکی به برنامه های شبکه عصبی است که به وسیله میلیون ها عکس واقعی، تغذیه می شونند. یکی از آنها DALL-E، است که کاربر می تواند به وسیله پیغام های متنی از آن درخواست فراوری تصویر کند.

شرکت دیگری که رتلیف می گوید از عکس های جعلی استفاده می نماید، Informa Systems است که محتوای آموزشی اجرای قانون را به اداره پلیس شهر آستین فروخته است.

تصویری که ظاهراً راجر تندول، مدیر ارشد بازاریابی Informa System است و به طور گسترده در سراسر اینترنت استفاده شده است، از جمله برای تصاویر تبلیغاتی یک وب سایت دوستیابی:

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2183

به "شرکت ها برای تبلیغات و سایت خود از پرتره های کارکنانی جعلی که هوش مصنوعی آنها را ایجاد نموده، استفاده می نمایند (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ها برای تبلیغات و سایت خود از پرتره های کارکنانی جعلی که هوش مصنوعی آنها را ایجاد نموده، استفاده می نمایند (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید