غسل تعمید ایرانیان در آپارتمان

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: سی.بی.ان نیوز از یک جلسه محرمانه ایرانیانی که به تازگی به مسیحیت گرویده اند، در یک کشور همسایه ایران و در نزدیکی های مرز خبر داده است.

غسل تعمید ایرانیان در آپارتمان

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران،شبکه مسیحی CBN News در گزارشی مدعی افزایش اقبال مسلمانان ایران به شعائر مذهبی مسیحیت شد.

C BN News شبکه مخصوص مسیحیت است که در آمریکا قرار گرفته است.

این شبکه با اشاره به وعده های حسن روحانی برای حمایت از مسیحیان و سایر اقلیت ها، از تداوم فشارها بر اقلیت ها انتقاد نموده است.

سی.بی.ان نیوز از یک جلسه محرمانه ایرانیانی که به تازگی به مسیحیت گرویده اند، در یک کشور همسایه ایران و در نزدیکی های مرز خبر داده است.

در جلسه مذکور، این افراد پس از قرائت انجیل و غسل تعمید و آموزش شعائر مسیحیت، به ایران بازگشته اند.

به نوشته سی.بی.ان. نیوز این افراد از مناطق کردنشین ایران بوده اند. گرویدن آنها به دین مسیحیت در حالی است که اگر پلیس ایران آگاه گردد، آنها را بازداشت خواهد نمود.

یکی از این مرتدها به سی.بی.ان. نیوز گفته که قبل از پیوستن به مسیحیت، در ماه رمضان از سوی پلیس دستگیر شد زیرا اقدام به روزه خواری نموده بود. دادگاه او را به تحمل 70 ضربه شلاق محکوم نموده بود.

این مرتد مدعی شده که پس از تحمل 70 ضربه شلاق، از دین اسلام متنفر شده است و پس از آشنایی با بعضی مسیحیان به وسیله اینترنت، به دین مسیحیت پیوسته است اما این موضوع را کاملا محرمانه نگه داشته است.

یک مرتد دیگر هم به سی.بی.ان. نیوز گفته که به رغم وعده های حسن روحانی برای اصلاحات اجتماعی، فشارهای دولت علیه مسیحیان ادامه دارد. او مدعی شده که افسران اطلاعاتی ایران، مسیحیان را به اتهام جاسوسی برای کشورهای غربی بازداشت می نمایند.

سی.بی.ان. نیوز نوشته است که به رغم فشارها تعداد کلیساها در ایران در حال افزایش است.

به نوشته سی.بی.ان. نیوز، ایران دارای یکی از سریع ترین جمعیت های مسیحی در دنیا است.

منبع:مشرق

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 730

به "غسل تعمید ایرانیان در آپارتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غسل تعمید ایرانیان در آپارتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید