فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت عمومی ادامه دارد

به گزارش کتاب ارزان، جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: مردم این استان به خوبی با مسئولان در اجرای فاصله گذاری اجتماعی همکاری داشته اند و کاهش تردد در محورها از جمله دستاوردهای این طرح است.

فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت عمومی ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، حبیب الله خجسته پور آدینه 15 فروردین در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان سمنان به دلیل همراهی و مشارکت عمومی به خوبی محقق شده است.

وی توضیح داد: با تمهیدات اجرا شده در استان سمنان مصرف سوخت 66 درصد و تردد در محورها 70 درصد در روز طبیعت نسبت به روز قبل از شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش داشت.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: هماهنگی و هم افزایی موثر بین دستگاه های مرتبط این استان در اجرای این طرح وجود دارد.

وی با اشاره به پابرجا بودن طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین، بیان نمود: امید می رود مردم استان سمنان همچون روزهای گذشته در اجرای این طرح همراهی لازم را داشته باشند.

خجسته پور با بیان اینکه اکنون در مرحله مدیریت مقابله با کرونا به سر می بریم، اظهار داشت: مراحل بعدی در مقابله با این ویروس مهار و کنترل شیوع است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به لزوم توجه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی، یادآور شد: محقق شدن مهار و کنترل همه گیری ویروس کرونا در استان با همکاری و مشارکت عموم امکان پذیر است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و با مراقبت و رعایت نکات بهداشتی می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 937

به "فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت عمومی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت عمومی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید