فتحی: حریف سپاهان شدیم اما داور نه، آبشار کی روش را همه دیدند جز زاهدی فرد

به گزارش کتاب ارزان، مدیرعامل باشگاه استقلال از قضاوت داور بازی با استقلال انتقاد و بیان کرد که حریف زاهدی فرد نشدند.

فتحی: حریف سپاهان شدیم اما داور نه، آبشار کی روش را همه دیدند جز زاهدی فرد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امیر حسین فتحی بعد از تساوی 2 بر 2 سپاهان و استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز حریف سپاهان شدیم اما حریف داور نه. از قبل می دانستیم که زاهدی فرد داور مناسبی برای این بازی نیست و به این مسئله اعتراض کردیم. متاسفانه زاهدی فرد 12 امتیاز از استقلال گرفته است.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه اقدامی قرار است در خصوص قضاوت زاهدی فرد انجام دهند؟ عنوان نمود: جز اعتراض کاری از دست مان بر نمی آید که آن را هم قبل از بازی انجام دادیم اما هیچ نتیجه ای نداشت و دیدید که چه پنالتی واضحی برای استقلال از سوی این داور گرفته نشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به اینکه بعضی کارشناسان اعلام نموده اند که برای سپاهان هم داور باید پنالتی می گرفت، یادآور شد: داور دقیقه 15 بازی باید کی روش را اخراج می کرد و اگر این اتفاق می افتاد دیگر کار به جاهای دیگر کشیده نمی شد. داور در این بازی آبشار کی روش را پنالتی نگرفت و اشتباه از این واضح تر نمی شد. همان طور که گفتم ما حریف سپاهان شدیم اما داور نه و فکر نمی کنم در ادامه فصل هم بتوانیم حریف داوران شویم.

فتحی در سرانجام در واکنش به اینکه تیمش صدرنشینی را از دست داد، گفت: امیدوارم که استقلال همین فرایند را ادامه داده و همچنان بازی به بازی بهتر گردد. انشالله به صدر جدول هم خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 586

به "فتحی: حریف سپاهان شدیم اما داور نه، آبشار کی روش را همه دیدند جز زاهدی فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: حریف سپاهان شدیم اما داور نه، آبشار کی روش را همه دیدند جز زاهدی فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید