قربانی: استقلال رتبه ای بالاتر از انتظار کسب کرد!، کمیته فنی تعطیل گردد و مجیدی بازیکن جذب کند

به گزارش کتاب ارزان، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: باید از کادر فنی و بازیکنان استقلال تشکر کرد، چرا که آنها نتیجه ای بالاتر از چیزی که پیش بینی می شد و انتظار می رفت را کسب کردند.

قربانی: استقلال رتبه ای بالاتر از انتظار کسب کرد!، کمیته فنی تعطیل گردد و مجیدی بازیکن جذب کند

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره خاتمه کار تیم فوتبال استقلال با رتبه سومی در هجدهمین لیگ برتر، گفت: با توجه به نوع یادگیری، آماده سازی و نوساناتی که در نوع بازی کردن استقلال وجود داشت، باید بگویم که این تیم نتیجه بسیار خوبی گرفته است. باید از کادر فنی و بازیکنان استقلال تشکر کرد، چرا که آنها نتیجه ای بالاتر از چیزی که پیش بینی می شد و انتظار می رفت را کسب کردند. فکر نمی کردم استقلال بتواند رتبه سوم لیگ برتر را از آن خود کند. اگر استقلال در بازی با رقبایش مانند پرسپولیس، تراکتورسازی یا پدیده می توانست نتیجه بهتری کسب کند در صندلی بالاتری نیز قرار می گرفت.

وی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس اعلام کرد: دلیل اینکه پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان می گردد این است که ثبات دارد و همین عامل باعث شده به موفقیت برسد. شاید پرسپولیس خیلی قشنگ بازی نکند و تاکتیک خاصی نیز نداشته باشد، اما فقط با داشتن یک خط دفاعی منسجم توانسته سه فصل قهرمان لیگ برتر گردد.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه این تیم باید چه برنامه ای برای فصل آینده اش داشته باشد، گفت: استقلالی ها باید ببینند که با خودشان چند چند هستند و می خواهند برای فصل بعد چه مربی ای را به باشگاه بیاورند. اینکه بخواهند فقط یک مربی معمولی خارجی بیاورند که فقط دهن طرفداران را ببندند، کاری از پیش نخواهند برد. من به داخلی یا خارجی بودن مربی استقلال کاری ندارم؛ همه گرایش پیدا کردند که مربی خارجی در استقلال حضور داشته باشند، اما ما مربیان داخلی خوبی هم داریم که می توانند سرمربی استقلال باشند. چیزی که مهم است اینکه اگر می خواهید قهرمان شوید باید یک تیم را در حد قهرمانی ببندید.

قربانی اضافه نمود: استقلال برای قهرمانی باید 4، 5 بازیکن تاپ بیاورد. من احترام زیادی برای بازیکنان حال حاضر قائلم اما بازیکنانی بیشتر در استقلال جذب شده اند که تازه 4، 5 سال دیگر خوب می شوند. باشگاه استقلال در کنار تفکری که برای جوان گرایی دارد باید تفکر قهرمانی نیز داشته باشد.

وی توضیح داد: خدا را شکر دیگر معاون سابق باشگاه استقلال نیست که بخواهد عشقی یار بگیرد. مدیران کنونی باشگاه برای من قابل احترام هستند، اما باید بگویم آنها نیز افراد فوتبالی نیستند. در این شرایط بهترین حالت این است که بازیکنان با نظر مستقیم فرهاد مجیدی جذب شوند، چرا که هر مربی دیگری که فصل آینده به استقلال بیاید فرهاد به عنوان دستیار او حضور خواهد داشت. پس بهتر است که او به همراه بیژن طاهری که سال هاست در استقلال حضور دارد مسئولیت جذب بازیکنان و یارگیری را بر عهده بگیرند.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به وجود کمیته فنی در باشگاه استقلال، اعلام کرد: کمیته فنی در استقلال یک چیز فرمالیته است و بهتر است این کمیته را تعطیل نمایند، چون کمکی به استقلال نکرده است. اگر این کمیته نباشد بهتر است چون بیشتر به مسائل حاشیه ای دامن می زند. در این باره باید سیستم حرف بزند، اما متاسفانه انتخاب های مهم را افراد انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 202

به "قربانی: استقلال رتبه ای بالاتر از انتظار کسب کرد!، کمیته فنی تعطیل گردد و مجیدی بازیکن جذب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: استقلال رتبه ای بالاتر از انتظار کسب کرد!، کمیته فنی تعطیل گردد و مجیدی بازیکن جذب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید