لپ تاپ های دوران کرونا را بشناسید

به گزارش کتاب ارزان، شرکت ایسر اخیرا از دو لپ تاپ جدید خود از سری کروم بوک اسپین به نام های کروم بوک اسپین 511 و 512 به صورت رسمی رونمایی کرد.

لپ تاپ های دوران کرونا را بشناسید

لپ تاپ های کروم بوک اسپین 511 و 512 اغلب برای دانش آموزان و دانشجویانی که از راه دور آموزش می بینند، مناسب است. این لپ تاپ ها برای مصارف شخصی نیز مناسب است. محصولات جدید به پردازنده اینتل مجهز بوده و دارای Wi-Fi 6، رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

کروم بوک اسپین 11 دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی IPS LED بوده و از وضوح تصویر HD بهره می برد. نسبت نمایشگر به بدنه محصول ذکر شده نیز 16 به 9 است. لپ تاپ کروم بوک اسپین 512 دارای صفحه نمایش 12 اینچی با وضوح تصویر HD+ است. هر دو لپ تاپ جدید شرکت ای سر دارای تاییدیه MIL-STD است، بنابراین کاربران هنگام استفاده از آن ها برای شرکت کردن در کلاس های مجازی با مشکل خاصی رو به رو نمی شوند.

علاوه بر این محصولات جدید از پوشش ضد میکروبی صفحه نمایش و صفحه کلید برخوردار بوده که در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا، یک ویژگی بسیار عالی محسوب می گردد. تراشه های به کار رفته در دو لپ تاپ ذکر شده از نوع اینتل مدل های N4500 و N5100 است که انتظار می رود بدون احتیاج به شارژ مجدد، تا 10 ساعت شارژ باشد. پورت های در نظر گرفته شده برای این دو مدل لپ تاپ شامل پورت USB 3.2 نوع C، دو پورت USB 3.2 نوع A، یک ورودی کارت حافظه و یک ورودی هدفون است.

به نظر می رسد کروم بوک اسپین 511 از ماه آوریل امسال با قیمت 400 دلار و کروم بوک اسپین 512 از ماه مارس امسال با قیمت 430 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گیرد.،ایمنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1488

به "لپ تاپ های دوران کرونا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ های دوران کرونا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید