لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه لغو کامل

به گزارش کتاب ارزان، سازمان لیگ امیدوار بود تا قبل از ماه خرداد تکلیف لیگ برتر را مشخص کند منتهی صحبت های وزیر بهداشت نشان می دهد که نه تنها در فروردین باید قید هر گونه مسابقه ای را زد بلکه در خوش بینانه ترین حالت، تا آغاز تابستان هم صلاح به برگزاری مسابقات نیست.

لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه لغو کامل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا باعث شد تا از نیمه اسفند به بعد، دیگر هیچ مسابقه فوتبالی برگزار نگردد و تاریخ 14 فروردین به عنوان زمان جدید مسابقات اعلام گردد.

علی عسگری در مصاحبه تلویزیونی اش به صحبتهای وزیر بهداشت در جلسه شورای عالی امنیت ملی اشاره نموده که بر اساس آن، تا 20 فرودین اوج کرونا خواهد بود و کشور تا 2 ماه بعد از آن هم با این ویروس مرگبار درگیر خواهد بود. به زبان ساده اینکه اگر چه از 20 فرودین به بعد آمار ابتلا به کرونا پایین خواهد آمد اما تا اواخر خردادماه کابوس کرونا در کشور وجود خواهد داشت.

سازمان لیگ امیدوار بود تا قبل از ماه خرداد تکلیف لیگ برتر را معین کند منتهی صحبتهای وزیر بهداشت نشان می دهد که نه تنها در فروردین باید قید هر گونه مسابقه ای را زد بلکه در خوش بینانه ترین حالت، تا آغاز تابستان هم صلاح به برگزاری مسابقات نیست و حالا باید دید مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره ادامه لیگ خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 878

به "لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه لغو کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه لغو کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید