لیگ برتر فوتبال، پیکان از گل گهر سبقت گرفت، شکست ناپذیری نساجی با فکری ادامه دارد

به گزارش کتاب ارزان، تیم فوتبال پیکان در دیدار حساس قعرنشین ها پیروز به شکست گل گهر شد تا از این تیم در جدول عبور کند و تیم نساجی در خارج از خانه صنعت نفت را متوقف کرد.

لیگ برتر فوتبال، پیکان از گل گهر سبقت گرفت، شکست ناپذیری نساجی با فکری ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، دو دیدار همزمان از هفته بیست وچهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 21 امشب (شنبه) برگزار گشت که نتایج این دو دیدار به شرح زیر است:

پیکان 2 - گل گهر صفر

گل ها: ماهان رحمانی (12) و نادر محمدی (47)

کارت زرد: آرش قادری، حسین پورامینی و عبدالله ویسی (سرمربی) از پیکان، احمد زنده روح، یونس شاکری، علیرضا ابراهیمی و مهران گلزاری (بازیکن ذخیره) و پورفریدونی (کادر فنی) از گل گهر سیرجان

نکته: کارت زرد متعدد بازیکنان و کادر فنی گل گهر به دلیل صحنه ای بود که بازیکنان و کادر فنی این تیم اعتقاد به گل شدن ضربه گادوین منشا داشتند، اما داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت و با اعتراض گل گهری ها روبرو شد. تیم میهمان معتقد بود که توپ از خط دروازه پیکان عبور کرده است، اما داور و کمک داور روی خط چنین اعتقادی نداشتند.

صنعت نفت آبادان یک - نساجی یک

گل ها: میلاد جهانی (26) برای صنعت نفت و رحمان جعفری (45) برای نساجی

کارت زرد: میلاد جهانی از صنعت نفت

به گزارش خبرنگاران، پیکان با پیروزی در این دیدار مقابل گل گهر که مصاف قعرنشین ها بود 21 امتیازی شد و از حریف 19 امتیازی خود در جدول سبقت گرفت تا برای بقا در لیگ شانس خود را بیشتر کند. تیم نساجی هم که پس از حضور محمود فکری روی نیمکت دو پیروزی کسب کرده و یک بازی معوقه دارد، در این بازی هم با وجود عقب افتادن از میزبان آبادانی، به بازی برگشت و به تساوی دست یافت تا همچنان با سرمربی جدید خود شکست ناپذیر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1154

به "لیگ برتر فوتبال، پیکان از گل گهر سبقت گرفت، شکست ناپذیری نساجی با فکری ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پیکان از گل گهر سبقت گرفت، شکست ناپذیری نساجی با فکری ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید