مسدود شدن چهار محور ارتباطی شمال استان کرمان

به گزارش کتاب ارزان، فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: چهار محور شمال کرمان به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است.

مسدود شدن چهار محور ارتباطی شمال استان کرمان

سرهنگ علی اکبر نصیری فرمانده پلیس راه شمال کرمان در گفت و گو با خبرنگار از، گفت:به دلیل کولاک شدید در محور های شمال استان سه محور ارتباطی اصلی تا صبح فردا بسته است.

نصیری اضافه نمود:محور های بافت به کرمان و کرمان به بافت، رابر به سمت بافت، راین به سمت سر بیژن و راین به سمت ساردوئیه از امشب تا صبح فردا بسته است.

فرمانده پلیس راه شمال کرمان توضیح داد: به دلیل بارش شدید برف و کولاک در این محور های اصلی امکان تردد رانندگان وجود ندارد.

او بیان داشت: رانندگان امشب در راستا های مذکور از سفر خودداری نمایند.

نصیری گفت: به دلیل شدت بارندگی و یخ زدگی سطح محور ها امکان تردد در شرایط فعلی وجود ندارد.

بنا به اعلام رئیس پلیس راه چترود-کرمان که هم اکنون در گردنه خراسانی محور راور حضور دارد بارش خفیف برف به همراه مه گرفتگی در این محور باعث لغزندگی سطح جاده و کاهش دید شده است.

سروان تندفکر به رانندگان عبوری این محور توصیه کرد با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی و ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو های جلویی از توقف در جاده خودداری نمایند.

بنا به اعلام مدیریت بحران استان کرمان محور جیرفت- ساردوییه به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه محور فوق تا اطلاع بعدی مسدود است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 738

به "مسدود شدن چهار محور ارتباطی شمال استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن چهار محور ارتباطی شمال استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید